Godmorgon 15/3
Godmorgon!
Precis varit i stallet och fodrat, hästarna blev glada att se mig, eller maten (Y)
Blir iväg tillstallet senare igen eventuellt rida ut om de inte regnar.. annars händer väl ingenting, är ltie bakis efter igår, men de är sånt man får ta ;/ :)
Ha en bra dag :)

Hehe, fränt att det blev exakt på minuten 
Då flyttar jag #1 tråd hit och tar bort den andra.
Godmorgon…
Idag är det exakt 6 månader sedan Windy lämnade oss 
Jag vaknade för en stund sedan, blev sent igår, somnade inte förrän runt 4-tiden.
Vid 12-tiden ska jag och en kompis iväg till stallet för att promenera och ha en liten photoshoot med Wilda, synd att vädret är lite trist bara. Men ska bli kul, Wilda har fått vila en vecka så hon lär vara pigg =)
Ikväll ska ja börja plugga lite fysik inför onsdagens prov, annars bara slappa. Skönt att ha stuiedagar måndag och tisdag!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#1 - haha ja jag satt och tänkte, konstigt att ingen har skrivit och coolt om de hade suttit någon och skrivit en längre tråd :P men att de skulle hamna på sammma minut ;D haha
Idag har jag vart ute på en promenad i skogen med min hund, sedan ska jag bara till stallet och kanske rida en sväng eller gå en runda. Och efter det så ska jag sätta mig och plugga.
jag har precis gått upp. tvättade till 22 igår, och sen korkades det upp en flaska vin och tillslut hamnade jag och min kompis inne hos min granne. tjoflöjt. men kul hade vi! :D
idag ska jag bara laga middag och slöa på soffan, med en påse chips :P

Har precis varit ute och ridit i strålande solsken. Men gud vad jag började svettas i jackan. Den är svart och tar åt sig solens strålar som 17 nu ju. Och Fille bråkade på som aldrig förr det gör inte att man blir mindre svettig.
Kom på nyss att för precis 1 år sedan var vi första dagen på Kanarieöarna, gubben och jag. Vi skulle vara där en vecka. Nästan så man längtar tillbaka ändå. :)

god kväll!
har varit iväg lördag/söndag.
i går åkte vi neråt ask för att hämta ved hos en vän till oss och lämna lite gödsel till honom med. sen åkte vi hem till våra vänner i kävlinge och åt supergod mat, drack och pratade.
idag har vi varit och badat i malmö - roligt, trots att badhuset är så nedgånget. nästa gång blir det ett annat ställe!
God kväll!
Idag har jag vart hästledig. Vart en mycket seg dag kan jag säga, min pojkväns band hade spelning igår och vissa trevligheter sitter ju kvar dagen efter… I lite mindre trevlig version dock.
Men det var värt det! Var tänkt att vi skulle hjälpa hans far att flytta idag också, men vi kom iväg "lite" sent och kom lagom till maten istället. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jag ska studsa iväg till säng nu. måttligt irriterad över att jag inte får se MJ. det retar mig något så fruktansvärt…
du får vinna på lotto lis!!