Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttidningsurklipp
Läst 1907 ggr
gejsa
0

Häst i källaren!

Anna
0

Men gud vad hemskt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Marija
0

Nej men gud så hemskt, stackars liten Rynkar på näsan

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Sehvrin
0

Är inte detta en gammal nyhet? Eller är det ännu en häst som fått bo i källaren och de använt samma bild?

Oavsett vilket så är det ju inte riktigt klok och man slutar aldrig att förvåna sig över att så många människor inte har djurvett eller ens sunt förnuft Rynkar på näsan

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Marija
0

#3 Under artikeln står det:

"Publicerat 13 mars 2009 Uppdaterad 14 mars 2009"

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Sehvrin
0

#4 Jo, såg det också, men det är precis samma bild som användes i en annan artikel från typ i somras (eller när det nu var?) om en häst i en källare.

Tillägg: Var visst för lite mer än ett år sedan: http://www.gt.se/nyheter/1.1068086/polis-hittade-hast-i-kallare

Mari
0

#5 Men det gäller ju samma häst :) I den nya står det bara vad för koncekvenser det gett kvinnan.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Sehvrin
0

#6 Ok, det var det jag undrade, för jag såg inte nånstans i artikeln att det stod att det var samma häst, även om jag misstänkte det. Tack Glad

Mari
0

#7 Står i första meningen ;)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Sehvrin
0

#8 Får skylla på att huvudet är fullt av skolarbete Oskyldig

Nåja, som sagt, fortfarande hemskt, men bra att det går till domstol. Tyvärr lär väl straffet bli alldeles för lågt.

joooossan
0

Så hemskt!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

jsca
0

ååh, blir så förbannad på sånt folk! jag tål det inte !

Ledin
0

suck, varför itne bara hitta ett bra hem åt sin häst om man nu inte kan ge det själv. förvånad blir man tyvärr inte

murkla
0

Hemskt att detta kan ske.. Hur fungerar folk igentligen kan man undra då…….

J-Parnebo
0

fy, stackars häst Rynkar på näsan

lisette
0

det är fel att ha hästen i källaren, visst…

men å andra sidan var "boxen" 20 kvm stor. det är många hästar som står inne år efter år i spiltor eller små boxar där de knappt kan röra sig.

gejsa
0

#15# Den här hästen fick aldrig komma ut och det fanns inga dörrar så det stank amoniak och det var lågt till tak och en farlig ledning hängde så hästen kunde ta tag och tugga och då få ström i sig.

lisette
0

ja det är väl klart som korvspad att det är alldeles fel att ha en häst i källaren, med allt vad det innebär.

men ett stall med lågt i tak (där hästen kanske inte ens kan röra sig alls) ger samma effekt. här har ju ivf hästen kunnat röra på sina ben.