I fokus
Skulle det komma nån sån dära sida typ Glamour..ifokus eller vad det nu var?
I så fall när?
Ingen aning, men det var väl Linda som skulle sköta det? :) Hon håller på att flytta nu, så det dröjer nog ett tag, om jag inte har helt fel.. ;) Hehe.. :)

okaaaj =)

Ja, exakt. det är Linda som ska sköta den. men när den kommer dra igång vet inte jag heller än. Men säkert kommer hon komma och skvallra för oss ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jag antar att vår ad (jobbar för fullt
med att formgiva sidan..)
-Iaf hoppas jag det.
Sidan kommer vara klar när min flytt är klar och tro mig det kommer vara mkt lättare att ha "kontor" inne i stan:)
Och när den är klar räknar jag er som givna glamor medlemmar:)Vänligen/Linda

*Längtar* =)

*tar på mig stilettisarna och ställer mig i först i kö*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
*ställer mig bakom CBA* :P
*tittar på kön och funderar*
*tittar på slo och undrar om han inte vill stå i kön, han också, de tio första i kön får faktiskt gratis hårinpackning och en mascara!!* Hahahahahahahahahahaha.. :P
Hahaha :p jag har inget hår längre! Och byt ut mascaran mot en eyeliner så kanske jag kan fundera på det ;) Fast, eyeliner och inget hår känns inte som en lockande kombo direkt, faktiskt…
#10 - Hahahaha.. Näääe.. Vi kan väl göra ett undantag.. Du kan få en påse morötter och en container!! :D
Åååh, en container är precis vad jag alltid önskat mig :D
*ställer sig lydigt i kön*
Ja, se där.. Nu blev du allt överraskad va? ;P
Japp, det hade jag faktiskt inte väntat mig ;)
Nej, precis.. Du kan ha en container till mycket.. Du kan fylla den med tidningspapper, du kan vända den uppochner och bo i den m.m. Det är bara att fortsätta!! :D Bra va?! :D
Hah, fjantiga förslag… Jag ska göra ett utomhus-bollhav av den, du vet sånt som finns på McDonalds :D
Nääääääääääääe.. Det var inte kul.. Du kan väl fylla den med potatisar? :D
Nja… Jag gillar inte potatisar :s
Men äggskal då? :D
Äggskal hade varit ganska fräckt… Fast det luktar äckligt :p
Jamen, du kan ju tvätta de innan!! :D
Allvarligt….. Vad snackar vi om egentligen? ;P Hahaha.

Ha, ha vad ni är roliga i dag då. Sitter här och fnissar när jag läser vad ni skrivit.

*springer skrikandes förbi kön*
jag blir aaaldrig medlem på glamour, för jag har inte en gnutta glamour i mig… ;)
men slo, jag vill leka i bollhavet… de säger att jag är för gammal på maccedoncan.
lisette, det har dom sagt till mig också… Det var därför jag tänkte göra det av containern jag fick ;)
Du är välkommen :D

vad du är snäll.. :D
Hehe, ibland så ;)
oh! slo jag med!? :)
*springer sanbbt förbi glamourarna, duckar för glitterläppstiftet och hårspraysmarodörerna, flyr in i en lagom tor hög emd gödsel och anant nyttigt* :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
*asg* haha, jadå :p Alla ifokusare utom Juve får hoppa i mitt bollhav :D

*springer o ställer mig i kön, pax för hårinpackningen o mascaran ;)*

det är ju mkt häftigare att bada i bollhavet *kastar på de som står i kö och ser så koketta ut*

haha, nae, det är mkt tråkigare ;) *kastar tillbaka på dom som fjantar sig i bollhavet*
#28 - Hmm.. Inte det? :( Fast å andra sidan så var det hela min idé med containern.. Haha.. Hur många får plats i en container egentligen? :D
Inte det nä, för du klagade på mig när jag ville göra bollhav ;)
*kastar en boll på lisette*

Ha, ha vad ni verkar ha skoj.
säger: en som varken vill bolla eller sminka mig längre.
Slo.. Jag tyckte att äggskalen lät roligare!! :P
Nej, jag håller bestämt på mitt bollhav nu! Äggskal luktar äckligt och är vassa ;)
*kastar försiktigt en boll på gejsa*

Ja, äggskal är både hårda och vassa. Hukar mig för bollen.
Hehe :) Vill du inte vara med och leka gejsa?
Jaja.. Tråka vidare ni bara.. *sätter mig bredvid containern och börjar skriva min självbiografi* :D

Ha, ha nej, jag känner mig för gammal för sånt där tyvärr. Ska nog gå ner och leka lite med hundarna istället. Dom vill nog gärna hämta bollarna som ni kastar ut.
Hehe, man blir aldrig äldre än vad man gör sig, ingen som sagt det till dej gejsa? ;o)

#32 beror ju sig helt på hur stor den är?
*tar både jennie och gejsa i hampan och slänger ner i bollhavet och sätter sig på dom*
så där ja. vad ska ni göra nu då?
*läser över axlen på juve* skriv fortare…

Mig kan du ju inte kasta i. Jag gick därifrån för länge sedan. Jag gick ju ut och lekte med mina hundar ju. haha
Slo, visst har jag det. Men jag har aldrig gillat bollar. Inte ens när jag var liten. *ler* Eller ska jag säga mindre. Eftersom jag fortfarande är kort. haha För då kommer väl vår lilla elin in och säger att jag inte är stor än. 

haha kan inte jag? du ligger ju bland bollarna… *slänger en röd boll på*

Du är rolig du. Tror att du kan slänga i mig om jag inte vill. hehe Jag är mycket starkare än du. *ler*
Förlåt Lisette.. Jag har bara kommit på "Det var en gång.."
Eller vänta nu.. Hmm.. Är det inte så en saga börjar?
Meeeen.. Nu måste jag börja om igen.. :/

#42, hahahahhah ;) dröm vidare ;) jag är snabb som en häst :D så jag har sprungit ifrån dig o attakerar di med bollar :P

Jag vill också vara med och leka med bollar, älskar bollhav
. *kastar en gul fin boll på Slo*

#45 jag har nog glömt att berätta att jag förvandlas till hulken ibland…
#46 vilken författare du blir då… *fniss*
#47 både du o gejsa borde nog ta och slå upp ögonen, ni ligger ju bland bollarna! det ser ju alla andra..
#48 carcar, du ser dom va?

Självklart :D Vi börjar bli riktigt många nu
*tar en handfull bollar och kastar på gejsa*

Aj, nu börjar det kännas. fy vad ni är elaka. Jag vill ju inte ligga där.

#51 men gejsa vännen, vi vill ju ha dig här. sen kan alla dom andra glamourfreaken stå och titta på och inte få vara med.. ;) i sina stilettklackar och väskor med smink.. *kastar en boll på CBA*

Ha, ha ja hellre här än där borta i kön då. Jag tål inte parfym eller smink så…….kastar bollar på alla som står i kön. hehe

kastar på alla! :D
jag måste ha smink, klarar mig inte utan :b

Nej, det trodde inte jag heller när jag var tonåring. Var t o m tvungen att måla mig för att gå ner till affären för att köpa cigaretter då. Nu är jag aldrig målad, jo kanske en gång om året på någon enstaka fest. Men då får jag så ont i ögonen att jag blinkar hela tiden.

okeyokey..
men jag måste verkligen ha smink, iaf brun- kräm (mousse) elr puder.. :)
inte om jag är hemma, men om jag ska ngnstans..
när jag säka iväg blir det mera smink ;P

#53 Du gav dig till sist
*hänger på din idé och kastar också ett gäng bollar på alla i stilettklackar*

Smink, smink, smink….
Mitt favvoämne =)

#57# Hi, hi kände mig så illa tvungen ju. Annars skulle jag j få massor av bollar på mig. Bättre att kasta på dom andra. 
#58 - Go you!! ;P Hahaha..

*skickar tillbaks bollen på lisette och spetsar alla andra bollar som hamnat utan för med mina stilettisar*
*kastar en boll på CBA* Lägg av nu, glamour och smink är inget för oss lekfulla :D
*kastar en grön boll på carcar*

*kastar tillbax samma fina gröna boll på slo*
Hmm.. Borde inte bollarna vara slut snart? Jag menar.. Ni har väl kastat bort alla snart?! ;P

det fylls ju helt automatiskt ser du väl? *pekar på den enorma maskin som tillverkar nya bollar i alla möjliga färger*
CBA har du blivit en superwoman? *övertalar alla andra att kasta på CBA* det här vill jag se… :D
#65 - Jahaaaa.. Förlåt, jag såg inte den!! :P

Hi, hi inte såg jag den maskinen heller. Vad smart. Den borde du ta patent på Lisette när du ändå håller på menar jag. *ler*

jag ska bli såndär uppfinnarlisette… ;)

*Asg* Ni är helt enkelt inte slug på en fläck någon av er.
Undrar vart jag hamnar då? Jag hamnar inte bland glamor gänget i alla fall, men är nog för sröpplig för bollhavet och dessutom bollrädd. Så jag får väl leka med era hundar som ni så taskigt låter vara utanfördet hela medans ni roar er. ;-)
Audiatur et altera pars
*simmar obekymrat ryggsim i gödselstacken o njuter av doften*
tror ni mi nsambo vill ha mig i sin säng sen?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Ha, ha Åsa det är ju mina hundar du pratar om. Dom kan inte hoppa upp dit. Vi får kasta bollar till dom i stället. Nej, ingen av oss är nog inte kloka någonstans som är här så ofta som vi är. 
Och LinaN som ligger och simmar i gödselstacken. Burr!

*kastar i gejsas hundar och åsa* klart ni ska vara med barnen och leka…
lina, det där är inte bra för dig…

lisette- JAPP det har jag :o) *undviket vigt alla ankommande bollar i min glittrigt lila sparkdräkt med ett stilletsko märke i guld på bröset* 

*kastar iväg världens största boll på CBA ohc ser om den träffar*

Nära skjuter ingen hare lisette *ha ha ha*
*tittar runt omkring och ser bollar ö-v-e-r-a-l-l-t* Oj, oj, oj, oj.. :P

haha, ja jag kravlar mig osmidigt upp från Bollhavet. Räddar gejsas hundar och så smyger vi oss iväg på behörigt avstånd där vi leker med ett par bollar som missat CBA. ;-)
Audiatur et altera pars

*smack* VEM…VAR…DET ???!!! *känner hur läppen sväller upp a´la Olinda*
*tittar på CBA och tror för ett ögonblick att hon faktiskt ÄR Olinda!!* Haha.. *springer iväg*

*ASGARV* vad roligt vi har i bollhavet… är ni inte avis ni som står i kön??? tycker ni är lite gröna i nyllet…

Här är vi inte ett dugg avis. Har sååå roligt med vovvarna på sidan om och låter er barn leka ifred. ;-)
Audiatur et altera pars

Ha,ha vad ni är roliga.
och vad snäll du är Åsa som räddade mina hundar. Själv känner jag hur jag druknar i havet med bollar. Orkar inte upp. Hjälp mig!!!!

Ha,ha vad ni är roliga.
och vad snäll du är Åsa som räddade mina hundar. Själv känner jag hur jag drunknar i havet med bollar. Jag bottnar inte. Är för kort. Orkar inte upp. Hjälp mig!!!!

#81 du är bara avis för att du är en gammal tant. titta tom gejsa leker nu… *slänger åt gejsa en livboj*

Jag vill OCKSÅ va med och kasta bollar! =(

*sparkar av mig stilettisarna och kavlar upp ärmarna på min lilaglittriga sparkdräkt och kastar mig ner i bollhavet för att kicka ass* he he he

#85 jamen kom då, du får med plats här i bollhav.ifokus.. containern blir större o större för varje person som hoppar ner…
#86 jag visste det, du kunde inte motstå… :D

#87 Jag är för barnslig för att kunna motstå :o) *gör ett bollregn liksom J. Von Anka gör i sitt pengavalv och spanar samtidigt in ett potentiellt offer*

*fniss* beordra inte oss att putsa bollarna bara…

Kastar en boll på lisette bara för att jag fick vara med =D
Det var ju kul! ;) Hihihi
Slos stackars container kommer att gå sönder snart!! :P

Tack för livbojen lisette. Ingen annan verkar bry sig här verkar det som. Åsa har fullt upp att leka med mina hundar. Och CBA hoppade rätt på mig utan att märka det när hon hoppade i. Sedan till råga på allt så hoppade även E_hjo nästan på mig när hon hoppade i. Så nu går jag ur det här. Ni ser ju inte mig. Visste att jag var liten men är jag verkligen så liten? 

#92 Vilken tur att jag tog av mig stilettisarna innan jag hoppade i ;o)
Haha.. Stackars Gejsa!! :P *ger henne en egen container* :D

jag bryr mig om allehopa här ju! :D
Mig med?! :D
*ser sig omkring*
Var är alla bollkastande människor?! :D

#93# Ja, det var verkligen tur CBA. Annars hade du väl stuckit mig med dina högklackade skor. burr.
Här är jag. Men jag är utanför nu äntligen. *ler*

Tjoho äntligen står jag först i kön, men vad nu???helt plötsligt står jag på en trampolin…konstigt…aja, jag dyker väl i då, se upp där nere nu kommer gammelmoran och blandar si i leken!!!!
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Oj, vad bollar det flög ur när bebbe landade i bollhavet. *ler* Mina hundar springer som tokiga efter alla bollar.

vadåå,? menar du att jag tar för stor plats???… fniss i så fall har du helt rätt, men du behöver väl inte trängas sååå… och Lisette ska vi inte prata om.. hon siktar ju in sig med bollar på mig just nu, och det är taskigt, för jag har ju så stora öron att dom fastnar där, och då hör jag ju inte riktigt, men tycker det låter som att Juve sjunger "du gammla du fria" 

Ha, ha vilken fantasi du har bebbe. Jag har ju redan hoppat av. Så mig trängs du inte med. Japp, du tog stor plats så jag vågade inte stanna kvar. hehe

*slänger i allesammans igen* här snöar det inte ivf.

Nej, ta hand om mina hundar någon. Annars springer dom kanske bort.

jag har dom… släpper in dom till Lillan o Tyra så kan dom leka ihop. Meeeen….vems rumpa är det som sticker upp där borta i hörnet???…ah det var Slo som gjorde en djupdykning efter sina älskade solglasögon som han tappat.
#101 - Nej, nej.. Jag sjunger inte "Du gamla du fria", utan mer en klagosång över snön.. ;P

Nej, nej, nej Bebbe! Ludde kan inte leka med andra hundar. Han kan hoppa på dom. Man vet aldrig med honom. Släpp ut honom genast. *ler*
klagosång över snön får du sluta upp med. Det är mysigt.
#107 - Haha.. Nääääe.. ;) Det händer ofta någonting med mig när snön kommer.. Ett år bröt jag nyckelbenet efter att det var blankis under snön, ett annat år så ramlade jag på snön (som hade is under sig, utan att jag visste det) så att leden mellan underarmen och överarmen svullnade upp.. Hmmm.. Jaaa, jag råkar ut för allting jag.. ;)

Du kanske ska sätta på dubb på skorna. Eller också sluta leka i snön och springa i den. *ler*
Haha.. Nyckelbenet bröt jag när jag gick (observera GICK ;)) hem från skolan och bara halkade på isen.. :/
Leden svullnade upp när jag skulle gå ut för att hämta posten.. Det var blankis under snön, där det ALDRIG tidigare har varit is.. :S
Nej, nu ska jag gå i ide.. ;) Syns till våren igen!! ;)

Ha, ha sov så gott.