god middag 13/3
god middag!
fredagen den 13:e, kanske bäst att akta sig?
har nyss lagt min grabb och ska ut och mocka tänkte jag. ta in resten av veden med om jag hinner.
ha en trevlig dag!

God middag! ska strax gå ner och mocka och mata lunch till hästarna.

Go Middag jag är klar i stallet och ska sätta mig på hela ryggen en timma nu 
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Gomiddag ja. Sitter här i köket med en kopp kaffe.
Skall strax ner en tur till affären. Sen blir det att köra till stallet och klockan 15.30 börjar jag jobba.
Marsvin 4-ever
.

Godmiddag!
Idag har jag haft min HÄST I exakt 9 månader, de var och fredagen den 13e juni som vi hämta henne då, och även den dag då mamma bröt foten pga hästen xD Ska nog inte påminna henne om att det var 9 månader sen ;P Grattis till oss iaf :D
Blir snart stallet, rida ut hade jag tänkt, hoppas de inte blir styltor, har ju snöat som fasen här nere i Helsingborg under igårkväll och natt. Dock har en del försvunnit.. skönt :)
Sen blir det iväg och hämta ngt kjol-paket till X:ets bil. :/ tråkigt, men får väl vara till hands när han behöver ha litta socialt sällskap :D haha. MEN ÄNTLIGEN FREDAG! inte för att de spelar ngn roll i min arbetslösa-värld. men ändå!;)

mockat och gjort klart i stallet. tagit in ved. snabbt jobbat! =)
sitter och funderar på mat till i kväll. vet någon om man kan göra sjömansbiff på fläskkött? gubben gillar inte nöt nämligen.
Farlig dag idag. Och folk vill ha med mig på fest. Men det vågar jag inte, får nog räcka med imorgon.
Ska alldeles strax ut och kissa hunden, sen ta en kopp kaffe och kanske lite kakor. ^^ Så blir det väl Granngården och köpa lusern, eftersom jag inte orkade det igår, på vägen till stallet sen.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Goddag!
Idag var en otroligt slapp dag i skolan. Nationella i engelska, läs- och förförståelse hela förmiddagen (8.20 - 11.00) som gick bra. Sedan lunch, efter det lästimma på svenskan, sedan slutade vi kl. 12.40 ungefär.
Nu har jag varit hemma en stund, ska ev. rida Lindas häst en stund idag, annars händer inget speciellt :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

god dag!
Jag har bara varit i skolan en krot stund på morgonen för övning på egen hand, sen har jag suttit och pluggat. Har tenta imorgon…
ska till stallet om någon timma och rida ut med sällskap. blir mer plugg efter stallet.
God eftermiddag!
Jag är sjuk, så idag har jag bara slappat. Just nu sitter jag och sparar viktiga bilder, sen ska jag och pappa åka och köpa en ny dator :)
/Emilia