god morgon 11 mars
Ögoninflamation på båda ögonen, jobbigt! =/
hrar ridlektion idag men de blir nog ingenting. Kän man gå till skolan även fast man har ögninflamation? har inte tid att missa någonting!

God morgon!
#0 Usch,stackars dig! Du kan nog gå, det är smittsamt men du gnuggar nog inte ögonen och sedan petar i andras ögon
Då är det värre med små barn som har ögoninflammation, de ska stanna hemma.
Här skiner solen för fullt ovanför ladugårdstaket och jag väntar på min stalltjej som ska hjälpa mig med att ordna för banträningen idag. Ska bli kul att se hur det kommer att gå.
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Min dator mår riktigt dåligt.. Hårddisken håller nog på att braka sönder.
Men ska plugga idag i alla fall, och sedan fara iväg till hästen och ta en skrittur och massera.
godmorgon, ska in till byn och ta en fika med en kompis sen e det in till sjukhuset i lund en sväng på återbesök sedan förlossningen…
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

god kväll!
jag blev grymt besviken idag. michael jackson ska göra tio konserter i sommar och jag vill SÅÅÅ gärna gå och se honom!!! vi kollade upp priset. mellan 5 och 9000 för biljetterna…
det är helt vansinnigt. jag blev totalt kapad vid knäna…
sista chansen att se honom och man får inte ens drömma…
#4 Drömma kostar ingenting… 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jag kan inte drömma att jag står i ett folkhav och lyssnar på MJ… ;)
#6 Klart du kan. Och sluta klaga nu, du har i alla fall chansen även om den är dyr. Det är två band som jag skulle ge nästan vad som helst för att få se live, ett problem bara - båda sångarna är döda. Du har i alla fall möjligheten, behöver bara vinna på triss! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

jojo och den chansen är lika med noll… tyvärr..
man får ju välja vilka artister man gillar… ;)
#8 Dåså, gilla en billigare artist så har du löst problemet! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#4 - Ooh, själv ska jag förhoppningsvis gå på U2 i sommar =)

#4# En del biljetter kostar ju upp till 150.000 kr så slå till om du hittar så billiga biljetter. 
puh, vilken tur att jag redan har honom avkryssad på min "måste se-lista" lis ;)

#11 det är nog uppe på scen isf… ;)
skulle gärna vilja se pink nu när hon kommer hit men drömmer vidare jag med.. fast hennes biljetter är ju inte i närheten av Mj:s

oh pink! kommer hon? när då?
när vi var på jackson tog han upp en stackars tjej på scen, hon skrek och grät och klängde så vakterna tillslut fick bära ut henne, då slet hon sig loss och upprepade proceduren. jag tror ärligt hon blev skadad för livet..

men sånt beteende är ju lite småsjukt fakitkst.
oooh ja! men det finns ju dom som är sånna..

det är de som kommer att betala massor med pengar för att se honom!
ja, det har du nog rätt i! men nu ska han ju göra nästan 40 konserter, så dom flesta kan nog få chansen ändå.

40? det är ju bara 10!

my bad… kollade nyss. och varför blir jag itne förvånad när det står att biljetterna är slut?

#16# Har du varit på en micael jackson koncert?
Haha det är väl inte så konstigt om dom svimmar. Såg ni inte på Idol när den där lilla killen vad han nu hette sjöng och tjejen höll på att bli knäpp i tv. Och ändå var det inte någon idol än. haha
#23, yes box! på ullevi för en herrans massa år sedan..
kan det ha varit 97?

#24# Wow! *avundsjuk*