Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 3054 ggr
[Mariaaaaaa]
0

Snygga hästsko-ramar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Harmonize UF!

Vill du också ha något speciellt att bevara dina minnen i ?

Harmonize UF erbjuder hästintresserade personer egentillverkade ramar av hästskor till ett bra pris!

Sötaste ponnyn på ridskolan, ditt sto och hennes föl, eller varför inte din travhäst? Våra ramar passar oavsettt tillfälle!

Våra ramar finns i två utföranden, enkel och dubbel!

Kolla in på vår hemsida www.harmonizeuf.se där kan ni även skicka er beställning!

botakt
0

Vilken snygg ram!

Denna kommentar har tagits bort.
[Mariaaaaaa]
0

Det är otroligt fina ramar!

Vi kommer att finnas på en mässa i Sundsvall 17 februari !

Yessica
0

Vad snygga! :) Kul idé med det företaget :)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Denna kommentar har tagits bort.
Molla
0

Ingen bild på hur de ser ut med foto? Kan inte föreställa mig hur det skulle se ut högst upp, lite avhugget kanske?

[Mariaaaaaa]
0

Nej jag har ingen bild med foto du får ju klippa fotot så att det passar till hästskon! jag tycker inte det ser avhugget ut alls, det blir däremot otroligt snyggt. Jag har aldrig sett liknande ramar!

lisette
0

jag tror det kan bli ännu snyggare om skon sätts på andra hållet, då blir fotot mer inramat.

lisette
0

en annan idé med, om man kan skicka in sin egen hästs skor, det hade jag nog varit intresserad av!

[Mariaaaaaa]
0

Vill ni skicka med er egna häst's sko så går det bra! Bara ni mailar iväg er beställning och skickar skon.

Att vända på skon kan bli lite mer komplicerat då man ska sätta fast den, nu sitter den fast igenom tåkappan, men det kan man ta i åtanke och ifall någon vill beställa den så, så får man se om det är möjligt !

Skicka iväg ert önskemål på mailen på hemsidan så ska det helt klart gå att ordna! =)

lasnig
0

väldigt fina och speciella

Kattapult
0

Jättefina!

exitingsvillemo
0

Men lisette, då rinner ju lyckan urCool