OT - Present till pojkvän?
Tips på vad man kan köpa för present till pojkvän?
Vad har du köpt genom tiderna?

Jag har samma problem!
Det klassiska är väll ett smycke med namnen på. Ett delat hjärta så att man får halva var. Sen kan man ju fara nånstanns, bo på hotell och bara mysa. Men där tog nog mina ideér slut =P
I julklapp fick han det klassiska, ett smycke. Pansarlänk? armband.
I födelsedag så fick han kalsonger och snart kommer hans jacka jag har köpt med. =)

parfymer, rsor/weekends, smycke, kläder, whiskey :P de är de jag har köpt under 3 år ;D och de uppskattas, Parfymen är lite svår, men känner du han, så vet du ungefär vad han tycker om och brukar (eventuellt) använda och vad som hade passat på just HAN. :) Det är mina tips :=
Vad gillar killen för jag har kommit på min present :) tatuerin den är ju lite egen med o viss han får ju själv välja vad han vill ha. Men jag har kollat in en bra tatuerare (kollat lite runt så han är bra med).
Det beror nog lite vad han är intresserad av, filmer gick hem med min föredetta.

En UPPLEVELSE!! Massage, spa och annat sånt som du själv kan följa med på ;) De är ju jättemysigt!
Min sambo tycker att presenter är löjligt så han vill oftast bara ha en myskväll hemma.. Tända ljus, räkor, vitt vin och sånt mysigt! Som tur är så vill han gärna ge saker till mig :) hihi
Vid ett tillfälle när han fyllde 30 så va jag hos en fotografoch tog massor med fina svartvita bilder, sen fixade jag ett fint album och de va verkligen uppskattat :) För min egendel också för den delen, då har man ett bevis på hur man faktiskt såg ut när man va 24 år
hahhaha
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Min pojkvän är inte lätt att handla till. När han fyller år brukar han få en flaska Jägermeiser, haha.. det tycker han om. Vi köper inte så mycket grejer till varandra..
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

#6 - Upplevelse fick han i julklapp, vi var och kollade på Magnus Betner på China teatern. Och i maj ska vi åka till Thailand. Jag har funderat på spa, men det är dyrt och blir nog jag som uppskattar det mest :P

Va skoj med Magnus Betner! Han är ju grym! Vi skulle åka och titta på honom när vi jubilerade men de va givetvis slutsålt så vi tog och åkte till Karlstad och kolla på Hockey.. :) Jätte mysigt hahaha Pojkvännen va glad i alla fall!
Men om ni ska till thailand så kan du ju köpa ett förberedelse "kit".. Typ badbrallor, solkrämer eller solbrillor :) Skojja till de och köp sådana gröna "borat" badbrallor hahaha!
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..