Hur ofta?
Hur ofta rider du?
Hur lägger du upp ridningen när du går i skolan eller jobbar?

jag rider ca 5-7 dagar i veckan
jag går i skolan så det tar ganska mycke tid med läxor m.m
men brukar göra läxor på rasterna i bland och så fort jag är klar med stallet men det blir tyvär också så att jag får göra det på helgerna med.

Min häst blir riden 6 dagar i veckan, 2 gånger dressyr i paddocken, vila 1 dag och rider ut i blandad terräng resten. Nu har jag börjat att longera/tömkört honom 1 gång i veckan och ska försöka hålla det, endel dagar rider jag både morgon och kväll.

Jag rider ungefär två dagar i veckan. Har ett sto som fick föl förra året och som håller på att sättas igång. Ridningen varvas med promenader och longering.
jag tömkör 1 gång i veckan och rider ca 3-4 och max en gång på banan då, vill inte ha en bantrött häst.
rider mkt på ängar å sånt,
Jag försökte rida minst 5dar/veckan. Sedan blir det ju att man mixar med longering och tömkörning! Jag vill komma ut till stallet så fort jag kan, och sedan ta läxorna på kvällen. Just nu när jag är skadad så får jag mycket hjälp med att mocka, och lite hjälp med ridningen!

Jag rider ca 3 - 5 dagar i veckan beroende på ork och väder. Jag har ganska korta skoldagar nu och skulle hinna rida varje dag om jag skulle vilja det :B Rider alltid efter skolan.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Jag rider en gång i veckan. Ibland hjälpe en kompis och rider lite hos henne :)
Medryttarhästen rider jag 1-2 ggr/v. Försöker åka iväg till stallet så fort som möjligt efter skolan.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

jag rider väl 5-6 dagar i veckan, de dagar hon står är jag ute och går med henne.. i ''ridningen'' ingår även longering och löshoppning.. dock under detta tråk-halvåret har de väl blivit 3-5 dagar bara.. menmen, :D beror endast på vädret.
5-7 dagar i veckan, för det mesta rider jag 6 dagar och så har han en vilodag, då jag åker hem efter skolan, annars åker jag alltid direkt till stallet. Har de flesta läxorna till torsdagarna så vilodagen brukar bli på onsdagar, om jag inte har prov till någon annan dag. Då byter jag vilodag just den veckan. Och så får man ju plugga en del på helgerna och när jag åker iväg och tävlar.

Jag rider 3 dagar/vecka. Lekion på tisdagar själv på fredagar och sedan jobbar jag och rider 1-2 hästar på lördagar. 

Jag rider i snitt 7 dagar i veckan x 2, har man två hästar så blir det rätt mycket. Blir dock inte lika mycket nu pga. vädret (ridlusten ebbar dessutom ut rätt mycket). Rider alltid på morgnarna då jag jobbar på eftermiddagarna.
hästen jag rider motionerar ca6ggr/veckan. Brukar försöka lägga upp en plan så det blir lite variatione med ridning, tömkörnings osv.
Är lite olika när jag åker ut, är jag ledig så åker jag oftast ut vid lunchtiden, annars blir det efter 16
Rider inte alls. Har bara två småpojkar som inte är ridbara än.
Men ska börja sätta igång en häst i stallet som gått med föl. Henne får jag rida så mycket jag vill, men måste inte om jag inte orkar.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag rider 5 dagar i veckan och tränar från marken en dag, ägaren rider en dag i veckan.
De dagar jag går i skolan slutar jag ett, så då rider jag efter.