God morgon 10/3
I dag har vi mulet men varmt och skönt, sitter nu och väntar på grannfrun som ska komma och bli undervisad om vad som ska göras med mina hästa om det skulle vara så att jag av någon orsak inte kan fixa det själv, t.ex vad dom ska ha att äta, vilka hagar dom ska släppas ut i och var jag har allting.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#0 det är väl inget du planerar hoppas jag? skulle det vara ngt får du höra av dig till mig i värsta fall.
jag har jobb, sen inget planerat. får se om jag kan rida lite.
i dag e det en lugn dag, fixat hästarna och nu ska lillan ha mat:)
Pappa kommer på besök med emn matta vi ska ha i vardagsrummet. thats all for today :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

#1 Nej det är inget planerat, men man vet aldrig vad som händer och då måste ju djuren få vad dom behöver även om jag inte är hemma, jag har själv varit hos henne och fått undervisning där. Tänk på när hennes man sågade av sig handen, nu var visserligen en av deras söner hemma så han tog deras stall på kvällen, men det kunde ju lika gärna varit så att dom var bortresta och då hade ju jag fått ryka in
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Godförmiddag!
Är hemma och är genomförkyld och ont i hela kroppen
Nu ska jag baka lite vaniljbullar så jag har nåt att pyssla med. Snöar rejält ute och det ska det visst göra hela dagen.

God middag!
Sitter och ätervarm soppa för jag fryser så. Fick ett ryck i förmiddas och körde min unghäst men vad kallt det var. Mina fingrar är fortfarande vita. Yramis gick bra och det är så kul att jobba med honom. I morgon ska jag ner till banan i Tingsryd. Jag tar med mig gamle Bajazzo som ska vara tryggheten och stabiliteten.
Nu väntar jobb fram till kvällen.
Ha en bra dag!

Goddag!
Har precis snozat 2 timmar förlänge på alarmklockan. Så när min vän ringde mig och sa att kl var tio i 12. då trodde jag att jag skulle smälla av! Men ingen skada skedd. Ska till stallet om ngn timme, sen händer de inte så mycket mer denna dag ;D träffa ngn kompis senare kanske ;D
Ha en kanondag! :)

#3 jo iofs är det rätt tänkt!
jag har jobbat idag. och nu i eftermiddag har jag varit och gosat med mina vänners lilla lilla bebis :)

Nyss hemkommen från jobb och ska strax iväg på föräldramöte. Åker till stallet vid halv tio och tar in

#10 Vilken gullig mulle!
Hihi, ja, det är min lurvboll! =)
God Kväll!
Sitter vid datan, letar sadel. Fick gå hem ifrån skolan idag, vilket jag säkert lär få höra av min lärare. Men jag orkade dock inte mer, hade så ont i ryggen! Har studerat lite fysik, och jag tycker att det är rätt lätt. Hoppas att provet går bra med! :)

god kväll! Har varit in skolan hela dagen, trots det var det bara en föreläsning på 1,5 timma och en gruppövning på 1,5 timma.
Kom hem och slängde i mig maten för att åka till stallet. Hade tänkt rida men det blev lösspring i paddocken idag istället så är han inte alltför pigg inför träningen imorgon.
Blev lite halv arg och irriterad samtidigt som jag blev "glad" för imorgon kan jag prata ut med en annan i stallet. De sköter inte sin häst som de gjorde i början och undviker gärna stallsysslor som de ska göra enligt hyreskontraktet.