Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 522 ggr
Struten
0

vinter:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vakna i morse o blev skit glad, de var solsken!!:D precis som ja hoppades att de skulle bli idag:D tänkte ta en lång barbacka skritt tur i skogen;D  hade nog tagit den me sadel om ja hade tillgång till en;P
de är den där hästen ja skrev om tidigare som ja ska rida ida..den då när ja fråga om hjälp om va ja sku tänka på när ja sku ut o ta en promenad me den då när do m sa att den fick sina ryck..men den promenaden gick jätte lugnt och fint.. så ja blev sugen på o rida efter de o ida ska ja göra de för han verkar jätte fin och trillar ja av så får han väll motionera sej själv..för han lär väll springa hem isf;P
jag fulkomligen älskar vinter när de är sånt här väder;P 

lägger med en bild som ja tagit nyss;P

Eve
0

Mmmm, härligt väder.. Avundas dig! Finns inget bättre än att vara ute och rida i en halvmeter snö, solksken och 5 minus.. det är bannemej perfekt!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

gejsa
0

Härligt! Här har vi regn och regn i dag.

Hannapanna
0

ååå ja vill me hellre ha snööö än denna skitregn! blä!

Struten
0

#1 håller me fast de är bara lite för kallt;P -12..har inte vant mej vid kylan riktigt ennu;P
fast nu ska ja inte sitta här o slöa;P ja tro ja ska klä på mej o cykla iväg till stallet medans de ennu är fint väder;P

gejsa
0

Cykla???? i snön?

Struten
0

de är ju plogat;P

Struten
0

hade åkt bil om de vart nån hemma som kunnat skjussa mej  men är tyvärr ensam här;P

Struten
0

hihi:D ja slipper cykla brorsan kommer hem snart så han skjutsarmig:P ska bara ta på lite varma kläder;P..tar me kameran så ni kanske får se lite bilder sen om dom blir bra:D

Maja
0

Fin bild, men hemskt väder!! ;P *längtar till sommaren*

Struten
0

#9 nejdå :D älskar vinter;P finns ju infet att göra på sommarn föruton rida;P

blev inte bilder från stallet då min digital kamera vägrade funka för att de var kallt han bara s'tta i¨ång den så visade den att batterierna var slut (hade just satt i nya)Skrikandes säger bara en sak till dom som ska köpa kamera, köp aldrig en kodak easy share, dom käkar batterier som fan (om du har tur kan du kanske fota fem minuter sen är batterierna slut)o bilderna är oskarpa!!Skrikandes ja vet iaf va ja ska önska i julklapp.. men som tur ä'r kan ja använda mammas ibland..men hon gillar inte att ja tar me den til stalle:(

SarahPeace
0

VI HAR FÅTTTTTTTT SNNNNNNNNNNNNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!men det blåser oxå..skulle typ blåsa 12 m/sek åå eftermiddagen..och ja. två träd har rammlat omkull nu i skogen här …

fick det idag, har snöat hela dagen xD , äntligen så blir lite lite ljusarre iaf ; D ,,,, fast det är en massa bilar som har kört av vägen .. : /

Struten
0

#11 ojj då..fast ja tro dom sa på tv nått om att de sku bli oväder igen.. men kul att ni fått snö iaf:D

SarahPeace
0

#12… aa,  men kompis åkte precis hem från mej (hon bor ca 10  min bilfärd från mej) …och där finns det ingen stöm nu : O och min kompis sa att så här mkt snö hade hon inte sätt åå länge, typ bilarna var full med snö och nästan upp till fönstren och allt! . här har vi iaf ström ,ennu iaf..och snön är väl typ 3-5 decimeter,,vet inte riktigt ;  )

Sandra
0

Åh, vad jag blir avundsjuk!!! Vill ju också ha snö! Massa snö!