Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1006 ggr
jsca
0

nya bilder PBL, 090307

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

var som sagt och tog lite nya bilder på älsklingen igår,, (närmare bestämt 212 st) Här kommer några. Kommentera gärna, både ris och ros :)

jupiter00
0

naw så söt :)

jsca
0

tack.. :)

jsca
0

en till.. :)

jsca
0

jsca
0

jsca
0

Royalz
0

Fin :)

Men jag tycker h*n ser lite tunn ut..

Och varför pessoa?

jsca
0

jsca
0

#7 - jo, hon är tunn, MEN du skulle sett när jag fick henne, DÅ var hon tunn. bifogar.. så såg hon ut när jag hämta hem henne :/
för att hon bli så het och otroligt stark.

jsca
0

#7 - och en till . en jämförelse--bild som jag satte ihop nu .

Sunset
0

jätte söt häst! men varför har man pessoabett + graman?
jag menar att gramanen gör ju inte direkt att hästen trampar under sig och jobbar med ryggen. pessoat gör ju att hästen jätte lätt böjer på nacken.. de är iaf den erfarenheten jag har.

jsca
0

#11 - jo kan man fråga sig, gramanen gör så att hon slappnar av jättemkt. annars blir hon lätt spänd och så. och pesseoat, ja, hon går bättre på det, plus att , som jag skrev innan, blir hon het och stark..

Sunset
0

#12 okej :)

jupiter00
0

ni ser verkligen ut o trivas ihop :)

jsca
0

#14 - deet gör vi verkligen, haha vi är lite som yin&yang. tajta, bästa vänner och kompenserar varandra PERFEKT, förutom de där med envisheten 8-) haha. men tack så mkt

jupiter00
0

#15 det brukar vara .. jag o min häst är likadana.. men båda  envisa. men trivs jätte bra med han :) vg :)

Maja
0

Fint! =)

Ledin
0

Oj skillnad på häst o häst antar hon är en ridtravare? de kan vara svåra o få rund. Jätte fin hon var :) Bild 5 var jätte bra på Er

jsca
0

#18 - jaa hon är ridtravare :P Ja, speciellt om dom itne är det från början har jag hört, och det kan man ju inte säga att hon var när jag fick henne direkt. men när hon väl är hyffsat rund, så är det nog lätt att hålla där.. :) Tack så mycket :)

jsca
0

#16 - hehe ja, man kan ju inte ge sig bara för att hästen e envis liksom ;D
#17 - Tackar :)

jupiter00
0

#20 hehe nej inte direkt men det e ändå lite kul när de håller på :P

jsca
0

#21 - haha jaa :P jag tycker de är skitroligt, specellt när JÄTTEJÄTTEenvis vissa ggr, och inte vill gå fram. så tror hon att hon har viunnit, haha men då kontrar jag bara ;D

jupiter00
0

#22 de har sina ide`er de där liven ^^ skulle rida in i skogen men då var det en stor vattenpöl över vägen han totalvägrade:P så han stod mitt framför vattenpölen o började frusta o vända hem o jag bará nej vi ska förbi sen gick han ^^

jsca
0

#23 - de är rätta takter. de är så dom ska tas ;D haha, jag tycker de är jätteviktigt, att man inte ger upp, sen hur det går till under tiden spelar mindre roll. bara man inte vänder hem ;D som idag, skulle jag rida in i skogen, där var  en fet lastbil på grusvägen, den tog upp hela.. jag red ut en meter i ''diket'' där ville hon inte gå. för lastbilen stod ju på, och lät.. Så hon valde att gå ytterligare ca 4 meter ut.. Såå. fram gick hon. Men ja, hon var duktig iaf ;D

jupiter00
0

#24 hehe det e ju det.  haha:P jupiter börja lätta och dumma sig :p hehe ok men dt e ju stora o ge ljud efter sig som du säger . jupiter hatar bilar. det spelar ingen roll om de kör sakta han stressa ändå upp sig . men det  bruka gå bra sen bara de stänger av motorn så e det inga problem man får försöka vänja bort dem men det e ju inte det lättaste ^^

jsca
0

#25 - nej de kan jag inte tänka mig att det är :/ Fy det måste vara jobbigt.. Försöker du träna bort de eller hur gör du när han blir sådär stressad? har du inte tillgång till bil, så att du kan hålla han, och starta den osv osv  ?