brrr
fy fanken så kallt det är!!!!! Vår cirkulationspump har varit sönder sen förra lördagen nu…..inte många grader här i huset inte…… hade minusgrader nu inatt och det känns…. hoppas min sambo och hans bror byter den idag annars kan jag inte vara här längre………..brrrr
Bläää.. Haha.. Själv så sitter jag med dunjacka på mig.. ;P Bor man på landet så gör man.. ;)

jag sitter med 2 munktröjor, 2 koftor + mitt duntäcke! Inte kan jag slappna av heller….lär ha värk i mina leder när jag väl kan slappna av sen….fy fanken för detta!!!!! Tänk om man hade en braskamin att elda i nu..gud så mysigt
Haha.. Jo, vi (eller snarare mins föräldrar ;)) håller på att bygga om lite i vårat hus, så de har tagit bort allt golv i ett rum, så det drar jättemycket där!! :O Huset är väl 100 år gammalt eller något, så det var ganska kul att se hur de hade isolerat förr i tiden.. ;) Med ormbukar och sand!! Hahaha.. Inte konstigt att det alltid är så kallt där inne i det rummet.. ;P

ormbunkar och sand???? håller det värmen?? där ser man…usch…blir kallt med det draget
Haha.. Nej, det är just det.. Det var alltid kallt i det rummet, innan vi isolerade det igen.. Haha.. Dessutom så hade tydligen ormbukarna tagit slut, så en del av rummet var bara isolerad med sand.. ;) Hahaha.. Ja, ja, man tar det man har.. ;)
haha jag har en tshirt och en tunn tröja.. jag tror det är varmare här i stoooorstaaaan
Meeeeeeeh.. ;P

jag har precis fixat eld i vår braskamin *mm härligt varmt* :D

…………..jag vill me…….suck

tihihi ^^

Vi har bergvärme sedan 3 år tillbaka så allt sköter sig själv.
Hos oss är det sågspån och löv i väggarna.

Här är det varmt o gott inne.

men vadå, har ni inga element? *korkad*
mmm braskamin, dom är bra… hade varmt förra året. över 30 grader när jag eldat. de sprang tom ut och badade i bäcken… :D
lider med dig pim, inte roligt att frysa…
Haha, det va typ bara jag i stallet som inte frös idag, kallt o regn, dom gick i (överdelen) : t-shirt, tröja o tjock jacka. Jag gick i (förutom när vi red då) t-shirt o en långärmad, tunn tunn tröja:)

#13, nu har vi inte ett ända element i hela huset ^^
hade ett innan, men sen fixade vi golvvräme så det togs bort :P

nu har vi varmt och gott igen…. och värme i klinkers golvet….gottit och varmt välkommet
#15 - Mmmmm.. Golvvärme.. :D Hehe.. Hur mysigt som helst!! :D