Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 844 ggr
PimTheGreat
0

brrr

fy fanken så kallt det är!!!!! Vår cirkulationspump har varit sönder sen förra lördagen nu…..inte många grader här i huset inte…… hade minusgrader nu inatt och det känns…. hoppas min sambo och hans bror byter den idag annars kan jag inte vara här längre………..brrrr

Maja
0

Bläää.. Haha.. Själv så sitter jag med dunjacka på mig.. ;P Bor man på landet så gör man.. ;)

PimTheGreat
0

jag sitter med 2 munktröjor, 2 koftor + mitt duntäcke! Inte kan jag slappna av heller….lär ha värk i mina leder när jag väl kan slappna av sen….fy fanken för detta!!!!! Tänk om man hade en braskamin att elda i nu..gud så mysigt

Maja
0

Haha.. Jo, vi (eller snarare mins föräldrar ;)) håller på att bygga om lite i vårat hus, så de har tagit bort allt golv i ett rum, så det drar jättemycket där!! :O Huset är väl 100 år gammalt eller något, så det var ganska kul att se hur de hade isolerat förr i tiden.. ;) Med ormbukar och sand!! Hahaha.. Inte konstigt att det alltid är så kallt där inne i det rummet.. ;P

PimTheGreat
0

ormbunkar och sand???? håller det värmen?? där ser man…usch…blir kallt med det draget

Maja
0

Haha.. Nej, det är just det.. Det var alltid kallt i det rummet, innan vi isolerade det igen.. Haha.. Dessutom så hade tydligen ormbukarna tagit slut, så en del av rummet var bara isolerad med sand.. ;) Hahaha.. Ja, ja, man tar det man har.. ;)

emsems
0

haha jag har  en tshirt och en tunn tröja.. jag tror det är varmare här i stoooorstaaaan

Maja
0

Meeeeeeeh.. ;P

__iE
0

jag har precis fixat eld i vår braskamin *mm härligt varmt* :D

PimTheGreat
0

Kyss…………..jag vill me…….suck

__iE
0

tihihi ^^

gejsa
0

Vi har bergvärme sedan 3 år tillbaka så allt sköter sig själv.

Hos oss är det sågspån och löv i väggarna.

mazze
0

Här är det varmt o gott inne.

lisette
0

men vadå, har ni inga element? *korkad*

mmm braskamin, dom är bra… hade varmt förra året. över 30 grader när jag eldat. de sprang tom ut och badade i bäcken… :D

lider med dig pim, inte roligt att frysa…

Murre_Uddiz
0

Haha, det va typ bara jag i stallet som inte frös idag, kallt o regn, dom gick i (överdelen) : t-shirt, tröja o tjock jacka. Jag gick i (förutom när vi red då) t-shirt o en långärmad, tunn tunn tröja:)Skrattande

__iE
0

#13, nu har vi inte ett ända element i hela huset ^^
hade ett innan, men sen fixade vi golvvräme så det togs bort :P

PimTheGreat
0

nu har vi varmt och gott igen…. och värme i klinkers golvet….gottit och varmt välkommet

Maja
0

#15 - Mmmmm.. Golvvärme.. :D Hehe.. Hur mysigt som helst!! :D