Kamera
nu har jag sett så många fina och underbara bilder på allas olika hästar att jag vill köpa en kamera nu!!!! Min sambos son tog ju sönder vår i somras. Någon som kan rekomender en billig men ändå bra kamera att köpa? Digtal ska den vara och LÄTT att använda då jag e korkad med teknik…. ska vara lätt att få över bilderna hit till er också. Vill också visa bilder….. hjälp mig nu….
fråga på typ expert eller så.. dom vet nog bättre än oss =) eller dom på FOTO

kan man kopiera detta inlägget och föra in det på foto?? hur gör man då?

Ja, det kan man Pim. Markera texten du vill kopiera. Sen trycker du på knappen ctr+att du högerklickar på musknappen över den markerade texten. Då får du upp en massa alternativ. Ta alternativet Kopiera. För att sen klistra in det på Foto så får du högerklicka igen och trycka på Klistra in.
Hoppas du förstod =)

#3 ok. Tack. Ska försöka nu
#3 - Eller markera och sedan ctrl + c (kopiera) och sedan ctrl + v (klistra in).. ;P

Har kopierat nu och det gick bra……MEN hur ska jag hålla reda på alla inlägg hit och dit nu….vill ha tillbaka den fnktionen som höll reda på det….någon som vet när den kommer tillbaka???? Saknar den…. glömmer ju var jag är och stoppar näsan i blöt….:)

var inget roligt att fråga de där inne……………nte någon som svarat mina inlägg. Skrev ett annat med om någon var intresserad av att åka ut och fotofrafera hästar (om någon bodde vid Ronneby med omnej) men NEJ inget svar någonstans….suck suck

Det kanske tar ett tag Pim innan du får svar. Dom kanske inte är så många medlemmar som vi är. *ler*

#6 Ge dom lite tid…det kommer ;o)
Dom är inte lika snabba som vi är här inne *viskar karlar vettu*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jag vet iofs inte om det finns ngr superlätta kameror. allt handlar ju om att man ska bara lära sig kameran!

#8 dom är fler medlemmar än vi ;)

aa, elr jag har för mig att de är fler iaf ^^

www.netonnet.se har bra och billiga kameror!! 

nu ska jag kolla igen