Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersajtenifokus
Läst 975 ggr
PimTheGreat
0

westernsajt

har en liten frågan. Det finns ju dressyr.ifokus.se finns det inga duktiga westernfolk här som velat starta western iFokus? Jag hade tyckt det varit mkt intressant för mig o lärorikt…. nån mer. Eller vet någon nån annan westernsajt man kan in o läsa på?

jen
0

det skulle va intressant med ett western.ifokus!

Bukefalos har ju en avd för westernintresserade. sen finns det ju även den här sidan

http://www.western-ridning.com/

PimTheGreat
0

där ska jag läsa….-) tack! Men vart kan man vända sig o önskar om sajter?? jag kan ju inte driva den när jag inte har kunskap så det räcker…:-) Den är kunskapen jag vill läsa mig till…

Lorita
0

Det hade varit kul om ridningen kom i centrum, risken är att det blir som med dressyr, där känner jag att sv.varmblods aveln är det centrala inte ridningen Rynkar på näsan

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

PimTheGreat
0

#3 jasså….vad tråkigt! ja det är ju ridningen och hanteringen kring ämnet som man vill diskutera…. hmm…

Lorita
0

#4 det är det centrala för mig också Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Jenca
0

jag skulle ockås tycka de va roligt om en western iFokus kom till :D Kan inget om western, men skulle verkligen vilja lära mig mer om det!

Dior
0

Jag skulle gå med som medlem direkt!Skrattande

Hade varit jättekul.

/Therese.

Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Arkan
0

Jag rider ju lite hobby western, men jag tror inte jag vill starta en hel sida om det själv Förvånad

jen
0

jag skulle vilja att det var en site där både markträning och ridning diskuteras

Molla
0

Jag är intresserad av ämnet! Men tror att det lika gärna kan skrivas om det här, det finns ju en westernflik. Risken är väl att det blir lite lite skrivet på alla olika siterna som man delar upp ridsporten för mycket. =)

PimTheGreat
0

#9 håller med dig.

#10 jag kan hålla med dig men på ett annat sätt så tror jag samtidigt det kan vara bra om det delas upp då western och den hanteringen kring western ofta skiljer sig så mkt mot dressyr o hoppning och då blir det så mkt påhopp och olika skildringar o många gånger tråkigheter som man kan komma bort från om alla är intresserade av samma ämne. *är inte den bästa på att förklara, men ni förstår mig nog..hoppas jag..:-)*

jen
0

#10  det kan ju iof vara sant…

bara att starta trådar med westernanknytning gött folk ;) eller NH kanske?

eller både ock Skrattande

jupiter00
0

jag skulle tycka att det skulle bli jättekul tyvärr e jag inte så duktig när det gäller western. fundera på att börjs rida det med mitt varmblod

jen
0

#13 fråga häär!

Finns säkert nån som kan hjälpa dig om du undrar något.

jupiter00
0

#14 tack det ska jag göra :)

Toscany
0

Jag önskar också att någon startar en westernsajt. :)