Bilder på Jätten och Gali

Hur kommer man upp på en sådan? :P Haha.. Fin var han i alla fall!! ;)

fina bilder! Mycket snö också! Gillar stora hästar och ändå har jag en ponny,
#10 - Räcker det med en pall? ;) Kan man inte använda en stege? Haha.. Nej, jag håller mig till 130-140 cm hästar.. :P

Oh, vad härligt det ser ut med så mycket snö… jag vill också ha nu.
#13 - Är det okej om du tar våran snö också, när den kommer? ;) Jag kan hyra en lastbil och köra över den till dig!! ;) Hahahaha..

ja, det är helt ok! Jag gillar mycket snö. Tänk att galoppera i mjuk nysnö. myyyyyysigt värre.

Ja ibland känns inte stege helt fel!
Håller ju på att skritta igång Jätten efter en operation så idag va vi ut i djupsnön och pulsade, nådde honom till mitten av underarmen!! =)
Inte lika skönt som en galopp över en äng på sommaren!! ;)

Vilka fina kort :D , vad mkt snö ni har fått då ; P själv får man nöja sig med frost på morgorna; ) hahha

#17#Jag galopperar inte på sommarängar. Är rädd för att sjunka ner med hästens fot i något sorkhål så att hästen bryter benet. Däremot i mycket mjuk snö det är inte lika farligt. *ler*
jättefina bilder :):).. vill också ha snö och en stor pålle.. saknar det lite, faktiskt,.,

Oh, vilka mysiga bilder! Nu längtar jag bara ännu mer efter snön Mia!!! Får jag komma upp o leka i eran snö?!?!?!

Tack allihop!
#21 Du är så välkommen så =)
Guuuuud, va Jätten är lik en häst på skolan :O Dem är identiska, jag lovar! Han är lika stor som Jätten också, guud, jag ska ta kort efter höstlovet så ska du få se :D

Åhh gärna vore kul att se =)
Fast han har vit kota på hö bakben, men annars så är han exakt likadan :D

Väntar spänt på kort =)

#0 ojj va stor han var:o men jäklit snygga båda två sku känna mej som en myra på dom;p
vart bor du? ni har jju mer snö än de är här o ja tyckte vi hade mykke snö:O
Jätte fina bilder:)

fina bilder :D
hur stor är han eg. ?

Jag bor utanför Östersund, vi har haft snö här lääänge nu och mkt är det, usch tvi och blä..
Jag har inte mätt honom men uppskattningsvis är han 180-182 någonting i manken och nästan en dm längre i ryggen..

ojj de va inte litet;P

ooj, big ;D
Äntligen får man ser hur underverken ser ut!!!

#32 Kan skicka mer bilder till dig oxå när jag ändå ska skicka på Silver osv =)
Luthien89: Vad heter den hästen?
Hjälp, vilken monstermanke….. Jag vil lINTE rida barbacka på din "lilla" älskling…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Han heter Rubino, är en skolhäst på Önnestadsgymnasiet, as fin :D Fast han är lite mesig ;) Han har tävlat upp till LA hopp och LA dress, men varje gång innan man ska börja hoppa så är han sketrädd för bommarna men när man har gått över alla så är det inga problem, haha, precis som dem skulle hoppa upp och bita han under magen ;)

#35 Pratade i går om att vi skulle ha tagit en tur barbacka någon dag men jag ångrade mig rätt fort, vill inte sitta där, ajaj ont!
#36 Då finns det alltså tre likadana hästar!:O Vet en jättestor hästt som är verkligen lik Miamarias jätte. Tyvärr har han blivit såld för några är sedan…:'(