Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 1227 ggr
Lina
0

Selle! <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag äntligen fått hem min lilla pålle och jag är så glad för honom.

Igår så red jag honom för första gången på hemmaplan och det gick jättebra. mycket bättre än förväntat. Han var lite spänd i början men det gick över sen(det var första gången han blev riden utan hästkompis) Och jag satt kvar!

Idag så skulle jag igentligen också rida i hagen men jag chansade och red ut i skogen. Och hästen verkade inte gjort något annat i sitt liv! han var hur cool som hälst! fast då så hade vi med en kompis. Vi skritta, trava, galoppera och sen så fick vi ta oss över en stock som låg ivägen. Vad jag vet så har han aldrig hoppat ett naturhinder men han tittade inte äns på den!

han har fått en smäll i hagen, på benet, ska jag kyla det? han är lite svullen.

Luthien89
0

Va fin han är :) Kan du inte berätta lite om honom? Och vart har du köpt honom?

emsems
0

fan va kul! är ju åxå i väntans tider nu… superkul med tillskott =)

Murre_Uddiz
0

Shit va lik han e en pålle i mitt stall! Förvånad

LinneaG
0

Han var riktigt fin! Hoppas det fortsätter att gå bra. Hoppas på fler bilder för han va fin att titta på! =)

__iE
0

fin pålle du hittat :)

Lina
0

#1 Ja, vart ska jag börja? Han är en ungersk import, Har varit i sverige i ungefär två månader. Han är riden i en månad drygt. Inkörd i ungern. Mkt trevlig att ha o göra med, en riktig kelgris. Vi har inga papper på honom än men dom är påväg. Jag har köpt honom av madelen palmkvist men han såldes utav rebecka persson. Rekomenderar båda två. Jätte trevliga och hjälpsamma och framför allt kuninga.

Lina
0

#2 när kommer din pålle och vad är det för någon?