God morgon 8/3
Just nu har vi mulet och det faller snöblandat regn, m.a.o en innesittardag, vi ska bara först ut och köra ut ensilage i hagarna.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

God morgon!
Här är det mulet och grått men fåglarna kvittrar så det känns som om det går åt rätt håll!
I dag fyller barnens kusin år så det blir barnkalas. Annars gör jag som Bebbe, sitter inne idag!
Ha en bra dag!
här är det värsta fågelkvittret utanför balkongen, men det blåser nått snöliknande.. märkligt.
idag tror jag inte det blir mycket gjort. kanske ett besök hos pappa..
Jag vaknade nyss. Sitter och pluggar lite atom- och kärnfysik (prov imorgon) och det ska väl förmiddagen och kvällen ägnas åt. Skulle behöva fixa bilder till en kund men skolan går före…
Ev. ska jag iväg och rida (!!) senare, Linda (granne och klasskamrat, Thorsson på ifokus) har skadat ryggen rejält och bad mig rida hennes häst ett tag framöver. Det är såååå längesedan jag red nu!
Ja, så ser min dag ut.
Ha en bra dag!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Riktigt dåligt väder här i Gbg, snöblandat regn, som verklar oändligt! Men men, ska ändå upp till pållen om ett tag och se till honom och KANSKE rida.
Ha det gött!

#3 Åh va roligt Anna! Äntligen komma upp på hästryggen igen! :) Men låter inte bra ang, Linda, hoppas det inte är så allvarligt som det låter!
Jag har precis ätit, ska sätta mig en liten stund med mitt CV. Usch, dessa CVn, jag tycker verkligen inte om dom!
Annars ska jag ut till hästarma, blir nog ett riktigt dressyrpass med Dite och ett kondispass med Stjärnfall :)
Det är helt grått ute, det har snöat lite inatt. Men det har nästan smällt bort lika snabbt. Kan det bli vår snart!?
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#3 vad har hon då hittat på?
jag gör inte mkt. väntar på att gubben ska bli klar med ett fönster så jag kan prova att ta bort färgen med en värmepistol.
#6 Hon skrev om det i gårdagens godmorgontråd. Det var på innebandymatchen som hon gjorde sig illa.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Trist väder ute idag, temperaturen är väl runt 0, blåsigt och grått.. Vill egentligen bara sitta inne idag, men måste ut med hunden och fara iväg och rida.. Usch, usch.
God dag,
Ska iväg och rida idag, när vet jag inte. Beror på när tjejen jag rider med vaknar.. ;)
Hmm, ja, jag ska testa nya boots på killen idag, köpte ett par i veckan. Hoppas de passar! =)

I dag red vi i ridhuset igen jag och mina grannar. Så vi var 4 islänningar som red ihop. Och tänk vad mycket bättre Fille går i tölten när han har någon framför sig. :)
Goban fick stanna hemma. Är inte bra än.
Blev inget ridande idag.. :(
Go´kväll fokusar!
I dag har vi haft såtrist väder, regn regn regn o Joel hade utomhus(!!!) träning i dag på fotbollen så i 1 o 1/2 timme var jag ute o sen skulle vi drekt på barnkalas med Tindra o där var det fullrulle. Hem o bastade o fick äntligen upp värmen.
Igår red jag för första gången på jag vet inte när..sen fick Tindra o kompis rida Kefir o Tindra red henne helt själv för första gången o det gick superbra!!! Stolt jag var över henne…kanske blir mer ridande nu då, kan vi snart våga rida ihop:-D

Go kväll!
Här har oxå varit grått och trist, men inte kan man sitta inne inte. Har en doggy som behöver rastas. Vi var ute en timme i morse och körde lite sök och allmänlydnad. =)
Annars har inte mkt hänt, och kommer inte hända heller…Ska kolla på Wipeout klockan 8