Kastrering
Är det någon som har koll på vad det kostar att kastrera en häst?

Det beror på vem som gör det och var. Jag har betalat ca 1000 kr svart.

Jag håller ju till på västkusten, tror ni att det är mycket skillnad på priserna?
#2 när din nya sköthästs ägare ringer kan du ju fråga henne, hon lär ringa när hon är hemma 

Är det carcar som ska ta hand om din foderhäst slo? Trodde förresten att du var på väg till Stockholm nu. Ska du vara inne i morgon bitti eller?
Carcar tar hand om honom en vecka ja… Ägarinnan är utomlands ;) Tåget går kvart över fem imorgon bitti :p

#3 Men det var väl längesen hon kastrerade killen eller?
Det är nog 2-2,5 år sen tror jag… Han var hingst på första betet iaf. Tänkte bara att hon kanske kommer ihåg det.
Vad är det som ska kastreras? Är gåsen i farozonen? ;)
#7 Gås tänker inte jag kastrera, det får du diskutera med änglaflickan.. Jag hittade några andra hästar i skogen idag som behöver kastreras.. /CarCar

Oj, då måste du strax gå och sova nu då slo. Förresten pratar du med dig själv i 7 och 8:e inlägget?
Lycka till i morgon!
#9 Carcar på slo's dator, slo sitter å flätar håret på änglaflickan just för tillfället.. Men vi ska väl snart åka hem
#9 nu ska jag snart sova, hade bara en liten avskedskommité här, eller vad man ska kalla det :)

Ha, ha jag förstod att det var något galet iaf. Men nu är du ju i Stockholm slo. Hoppas det går bra där och att du får en fin häst. *ler'

tillbaks till tråden.
betalade 800 +moms för brago.

eller ja, när han blev kastrerad då.
3000:- nersövd på klinik
1200:- ståendes hemma

800 svart stående hemma
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst