Minns ni lilla Olivia

oj va stilig hon är! :D
Jättefin, är hon lika trevlig som hon ser ut? =)

Oj, mycket stilig måste jag få säga!
*** Kärleken övervinner allt ***

Har inte läst om det. Men det var nog innan min tid.
Men underbart att du klarade upp henne så bra och slutresultatet ser verkligen kanon ut.
Snacka om läcker! 
Marsvin 4-ever
.

Åh vad stolt och vacker hon blivit. Jag minns henne. Åh, jag trodde innan jag öppnade din tråd att hon också dött.
Hon har nästan samma teckning som Sorro. Ska du sälja henne nu eller ha kvar henne

Hon ser ju jättemysig ut! 
Jättefin var hon! Läcker färg 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
wow! var hamnade hon sen bebbe?
Håller med gejsa om stolt och vacker. 
Har inte hört historien. Det var före min tid.

Förresten är du säker, var det verkligen sommaren -06? Var det inte 07? För mig kändes det som i våras men så långt som 06 låter lite väl länge sedan. 

Kollade igenom och faktist var det 06. Fy vad tiden går. Hon flyttade ju till Umeå då. Går allt bra där borta? Såg att du använde Jacobssons transporter, var inte det samma som vi tog till Gejsa tro. Rita kanske läser detta och svarar. hihi

Jo hon föddes 06 och var tingad innan vi fick ta beslutet att avliva Minta, men vi blev så fästa vid henne att vi försökte övertala köparen att backa på affären, men hon tyckte att Olivia (numera Saga) var så snygg att hon ville promt ha henne, och dom är mkt nöjda med affären och det syns ju att hon har det bra. För dom som inte har läst min artikel om henne kanske det skulle vara en ide att ta in den igen, (hittar inte den någonstans) Den kan kanske hjälpa och ge råd om det är någon annan som råkar ut för att behöva ha ett moderslöst föl.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Gud va fin hon är Bebbe ! Ännu en häst att va stolt över !!!!

aa verkligen,håller med linasvovvar.. RUSKIGT FIN

Tack, trots min "buskavel" så får jag fram ganska bra avkommer 

#16 Absolut =0)
jätte fin häst! :)
hon ser jättefin o trevlig ut :)

Jätte fin häst ! härligt m lyckliga slut !
vad fin å stor hon har blivit.du kan vara stolt överhenne.

Det var före min tid men det var de första inlägget ja läste ja blev medlem efter att ha läst den.., verkligen fin har hon blivit ! hon är allt nåt o va stolt över :)

Javisst är hon fin, och jag fick veta nu i kväll att hon är strax över 160 cm nu som 2½ åring så det blir nog en ståtlig dam när hon vuxit färdigt.
Jättefin!
Vad synd bebbe att ni inte fick behålla henne - men skönt att hon har det bra i sitt hem.

Hon har blivit jättefin!

Bebbe - jag såg nyss henne på blocket, hon är tillsalu :O visste du om de? ja blev lite förvirrad.., dom säljer henne pga av sjukt barn elr nåt.

naw så fin :)
Gud vad fin hon har blivit :)

Tantnet ringde mig för en stund och talade om det, jag har tyvärr inte möjlighet att köpa tillbaka henne för vi håller på att avveckla p.g.a vacklande hälsa. Kan bara hoppas att hon kommer till ett gott hem, förstår bara inte varför hon har skrivit att mamman är tysk och pappan knabstrupper??? dom uppgifterna har hon inte fått av mig.

Kan ni inte länka så man får se? VAd är priset nu då?

Det stämmer Bebbe. Det är Olivia som är på blocket.
Jag kollade efter att jag väckt dig. Ber än en gång om ursäkt att jag råkade väcka dig.
Men vet ju själv att man inte alla dagar går in här tidigt eller kanske inte alls.
Men gissar att du ville veta det även om det råkade bli mitt i natten.
Marsvin 4-ever
.

Hittade annonsen. Ser nästan ut som min sorro i både kropp och teckning fast han var mer fuxfärgad. Synd att dom inte kan behålla henne. Har dom börjat sitta på henne än bebbe, vet du det?

Vad fin hon har blivit :)

# 34 Bara hängt lite på henne, hon är ju inte så gammal ännu.
vilken storry o sorligt att stoet (modern) vart så sjuk. Men himmel vilken maffig tös hon är :) jätte fin.

Hon ser jätte fin ut! Kände igen henne från en annons på Hastnet.

Hm "/ Vi får hålla tummarna för att hon får en bra ägare! otroligt fin och maffig är hon. Vad är hon av för ras då? :)

Mamman var ett korningssto med okänd hästamning, pappan är Arramis u Merry Fair(fullblod)
e Blixten (halvbl/knabstrupper)

40# okej..undra varför dom inte skrev de i annonsen då
tråkigt att du inte kan köpa tillbakx henne men vi får som sagt va hoppas att hon får det bra :) de man läst om henne så verkar hon vara en underbar häst!

#33 jag hade inte somnat, det känns bara bra att någon bryr sig

gud va fin häst! kan ni inte länka till annonsen?
#43 Är också sugen på att se annonsen…
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
lite påhittat av dom allså
det är ju en snygg flicka detta inget o skämmas för. Hoppas att du får den nya ägarens nr så du kan ha lite kontakt o se hur hon blir. Mycket tjusig häst :)
tråkigt att dom måste sälja henne, och spciellt av den anledningen, usch, kan inte vara roligt.. =/

Gud vilken vacker häst! Synd att den måste säljas :( Hoppas ni hittar en bra ägare!