Snö
Kollade nys ut från mitt sovrumsfönster och jag blev lite förvånad,för bara nån timme sen så regnade rätt så mycket men nu snöar det,snacka om lustigt väder 

Usch å fy för snö… *burr*
Bläää.. Snö? *ryser* Det ska tydligen komma hit snart också.. :'(
Nej jag vill inte ha nån snö nu heller,men den kommer nog inte vara kvar så länge,men det blir så blaskigt ute,för att inte talla om hur det blir i hagarna.Usch.
Var bor du? :P

Snö kommer vi troligtvis att få på tisdag eller under natten där enl SMHI.
#5 usch! jag hörde också det 

Hi, hi ja du bor ju bara några mil från oss så du får nog också en släng av det.
#7 ni kan gärna få våran snö också 
#4 jag bor utanför Vimmerby,småland.

Ja, om snön ligger kvar så gärna det. Men tror nog att den smälter bort tyvärr.

AAAH JAG HATAR DENNA SNÖÖ!!! De får inte komma nån snö innan julsakerna är framme ju!!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
*gråter blod* Det får fortfarande inte snöa innan jag åker upp md harry till vänersborg!!!!
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Här är det bara frost på mornarna ; )
#9 - Aaaaah!! :O Du bor söderut!! :P Hahaha.. Vi "nordbor" har ingen snö.. ;P Hahaha.. Gooo Uppsala!! ;P Haha..

#14 gud vilka vackra staket =0)
#17 ja vi har det runt hela tomten och en del av hästhagen också,vill ha det runt alla hagarna för då skulle man slippa att ha elrep,men det kanske det kan bli när vi nån gång får köpa gården,i dag hyr vi bara .
Tog lite bilder på hästarna,solen tittade fram så jag gick ut en stund och tog bla den här bilden.
jag blev rätt paff när jag hittade snö på bilarna här ute, men det är bara pyttelite, hoppas det försvinner…
*ryser* snö ÄR äckligt….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
snöade här i skövde igår kväll:P fasst inget som ligger kvar idag.

calippo fick på sig täcke idag. regnade, blåste och var 6 grader varmt… han uppskattade nog det…
snön kan vänta lite att komam till skåneland.

Jag vill ha snö!! SNÖ SNÖ SNÖ!!! Jag ÄLSKAR snö! Finns ju inget bättre än snö! Ramlar du omkull så får du mindre ont, det är fint när det är vitt ute och det känns mysigt med snö ute!

fick höra idag att det ska snöa hos oss på onsdag… *gråter blod*
#23 HÅLLER MED :D Fast vi i skåne för nog vänta ett bra tag till :/

hmm luthien du bor ju inte långt ifrån mig…
#26 Nej, bara några mil ;) Går ju i skola i Önnestad också.

#28 ja så du får kanske med snö på onsdag.. ;)

#27 ja det såg verkligen ut som hästen tyckte det… :)
#29 Snö på onsdag? Ohhh, hoppas kan man ju ;D

hmm ja jag skrev ju det i #24 ;)