God morgon 7 mars
Jag är typ förkyld, ont halsen och bihålorna, så jobbigt! Sen måste jag ner till stallet, hur nu de ska gå, men alvedon brukar lösa det mesta :P
jag börjar oxå bli för kyld, trist. idag ska ja ut till stallet och mysa med min Granda. ska tigga till mig att någon hänger med ut en sveng..
Är hästledig idag, riktigt skönt eftersom jag har världens mensont. Usch.
Men är hundvakt en vecka till, så måste i alla fall ut med vovven.

Klar i stallet, och ska strax köra och köpa en blomma att lägga på graven hos Nattis änglabror Pontus, han skulle fyllt 1 år i dag.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Jag vaknade för en stund sedan.
Det är regnigt och trist ute men ska nog försöka åka ut till stallet och gå en sväng med Wilda ändå.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
God dag!
Vaknade med världens huvudvärk och jag som inte ens var ute igår.. :/ Idag ser schemat ut på följande sätt:
- Åka till Apoteket
- Tvätta kläder
- Baka kokoskakor
- Titta på Melodifestivalen
=)
morrn morrn.
idag vet jag inte vad vi ska pyssla med, så vi tar dagen som den kommer helt enkelt :)

#3 usch då, har det gått ett år redan? =(
jag har umgåtts med min familj hela dagen. haft en vän med sina två barn här. varit ute och gått en runda. om en stund ska vi på möte.

hejhej!
idag har jag varit helt slö haha gick upp vid halv 8 och släppte ut hästarna gick in och somna om igen :P vaknade sen vid 12 av att min farmor var här och kom in och undra va ja önska mig i födelsedags present hehe nu sitter jag här och ska snart ut och ta en ridtur :) sen vet ja inte va som står på scemat :P

god eftermiddag ;)
Idag har jag banne mig varit flitig!.Vakna vid ca 10.. Åkte till en kompis, hämta mina grejor som jag skulle ha :)
Sen direkt till stallet,, gjorde iordning henne, sen kom my loverboy och fotograferade henne med hans systemkamera :) Först i bara träns, sen satt jag upp barbacka.. sen gick jag in i stallet. satte på henne sadel etc.. sen in i paddocken och börja rida och hoppa ett litet hinder :) och jag är SÅÅÅ nöjd med bilderna, som jag lär få under morgondagen! ;D nicenice :D
Efter stallet blev de hem och byta om, sen till Väla och handla lite dricka och käka på pölsemannen. (H)
ikväll är de fest som gäller för hela slanten :) trevligt värrre..
#9 - Glöm inte att vi vill se bilderna sedan! =D

#10 - inga problem ;) dom kommer upp så fort jag har fått dom :D klart jag vill visa mitt hjärta för er ;D
God kväll!
Har varit vaken sedan 8 i morse, vid 9 samlades innebandy laget och åkte iväg mot vetlanda mot våran sista match. Jag visste att det inte skulle gå bra nu. Mer om det sen. Vi kom fram, värmde upp och allt kändes fint. Bara en lagom värk i ryggen, springa kunde jag göra ialla fall, frågan är bara hur länge. I första perioden (3st 15min med 5min vila mellan varje) Jag spelade hela första perioden, snabba byten och sedan såklart hårt spel! Lite knuff där och en tackling där! 2:a perioden kunde jag bara vara med halva, och i 3:e knäcktes min rygg. In på plan, nästan lika snabbt ut från den igen. In i omkläningsrummet.
Under dagen har många tårar spillts och jag har aldrig haft så ont. Syster min fick ta hand om min lilla bäbis, jag kan inte sitta, stå ligga eller gå. Jag får ta stöd med kryckor och det krävs från 1-2 män för att hjälpa mig att lägga mig i soffan eller få upp mig!
Följande vecka/veckor lär inte bli bra, kan inte ta hand om hästen och mindre, inte slå sällskap med honom i hagen…
Ska se om jag kan duscha snart, och sedan sova bort verken lite efter att ha tagit smärtstillande igen…
Godkväll
Har varit ute på en uuunderbar långtur idag, underlaget var helt okej så det gick framåt i alla gångarter
Sol ute och nollgradigt = ridning utan jacka. Härligt! Syrran kom hem från Nicaragua idag så ska bara vara hemma ikväll.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus