God morgon 6/3 (natt)
tja, kl e 00,43 här, och utanför rasar de storm.. höll på att blåsa av vägen med moppen hem från stallet, va ruggigt läbbigt. det va ju bara 4 gången ja körde idag. jaja det gick bra i alla fall.
längtar tills grande e helt igång satt och det e vår och varmnt ute.
gog natt nu ska ja sova!

jag vakande i natt och kände huset skaka av stormen. lite småjobbigt.
idag är det jobb, sen hem och mocka, hämta loke och sen ikväll ska jag bowla med jobb.

Storm här oxå, i dag ska jag bes bilen, är ganska säker på att det blir körförbud men vill se om det är lönt att fixa till felen, annars blir det skrot.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
mmm storm inte alls kul, får se om hästarna vill ut i dag, annars så e det babysim i dag sen e det ju FREDAG!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

Jag var i stallet kl 8 i morse och mockade åt killarna och fixade deras mat sen åkte jag hem och åt frukost och sitter nu framför datorn.
Snart skall jag hoppa in i duschen och iväg till grannkommunen och dricka en stor kopp med god kaffe latte (finns inte i våran kommun) sen skall jag handla till dagens middag, Tacos.
Ikväll blir det troligen lite film oxå till maten (vi är film tokar) :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

God förmiddag
Ser ut att bli en grå dag idag men vad gör det när det är fredag 
Ha de gott allihopa!
har blåst här ordentligt igår med, idag har jag inte varit ute än. :P
just nu sitter jag hemma och börjar nog snart gå runt i cirklar,
johan ligger på kirurgen i väntan på njurstensoperaration, en sådan som aldrig verkar komma igång. hm..
och jag börjar bli stirrig :P
så idag ska jag vänta, och vänta, och vänta…
och städa lite.
Blåsigt och kallt ute. Plusgrader dessutom, så riktigt ruggigt.
Har dressyrträning idag, hoppas att tänaren är snäll mot oss. Har ingen riktig ork i kroppen, och hästen är nog inte på sitt bästa humör idag.. Men det blir nog bra ändå hoppas jag.
Ska ut ikväll i alla fall, nåt kul. :)

Blåser det så mycket hos er? Ja, då kommer det väl hit framåt kvällen antar jag. Inte så bra för Gobban öga. Lite vanlig blåst har vi bara nu. Grått och någon plusgrad.
Vi hade all vår blåst igår, nu är det lugnt igen.
Idag har jag varit ute hos hästarna. Förutom dom vanliga sysslorna så mockade jag rent hagen på skit. Fyra tunga kärror blev det. Tur det är hingstar så dom skiter mest på samma ställe.
Sen dess har jag pysslat med min nya maskeradkostym. Temat är High School, så här ska sys!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
har gjort en raid på stan idag och handlat massa saker, har även städat och ska snart tvätta. fått mycket gjort idag. :)
nu har även johan äntligen kommit hem!
#10 - Såg att han hade opererats, varför? :(
#11, njurstenen, dom förstod att den inte kunde ta sig ut själv, och att dom behövde hjälpa den ut.
Oh, okej! Hälsa honom att han ska krya på sig nu efter operationen! :)
Go´kväll!
Har varit mkt den senaste tiden..med skol o jobb och dyl
Softat m familjen ikväll, ätit en supergo middag o sen mys i soffan o det var såååå sköönt att bara vara…det var länge sen.
I morron ska jag ut o käka m klasskompisar o sen ev vidare t puben, dock ska jag köra då jag ej har skjuts hem o sen ska upp tidigt på söndag. Sådär kul!
Ha en skön helg
Go kväll! ;)
Skolan var det som gällde idag, sedan bara raka ner till masagen, min rygg knäcktes igår kväll igen, så lite akut masage. Har inte ridit sedan i söndags pga att jag har haft ont eller min skjuss kommit sent. Mockade hos hästen som kom in så snällt så snällt. Har suttit och myst med pojkvännen och kollat på let´s dance. Blir snart att sova, upp tidigt imorgon för att spela sista matchen!
Lite ny info:
Hovbölden ser bättre ut nu, nästan helt läkt
Jag kommer kunna rida honom fullt ut nu, då det inte ska vara några problem med hovbölden! =)
#13, han hälsar och tackar :)
storm vart?? här var de vindstilla igår natt. och nu med, kom hen från årsmötet med ridklubben nu, mkt som man störde sig på menmen