Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 375 ggr
SarahPeace
0

Sova längre imorogn dårå ; )

Glöm inte att ställa klockan till vinter tid xD

,, fast jag tycker det är dåligt för det blir skit mörkt när man kommer hem från skolan o ska rida:-( fast det blir litte ljusare när snön kommer iaf …

jen
0

ja, det är härligt att sova, men jag skulle hellre vilja att klockan inte ställs om alls så man har ljust ute en liiten stund längre iallafall…

Sandra
0

Det är alltid mörkt när jag åker till jobbet. Såhär vintertid så är det mörkt när man åker hem också. Man får knappt solljus alls. Kan tänka mig att de i norr har det lite jobbigare som inte får ljust över huvudtaget!

Hur som helst så kommer jag säkert glömma bort att ställa klockan ändå.

gejsa
0

Du kan ju ställa om klockan när du går och lägger dig i kväll.

Maja
0

Sköööööööööööööööööönt!! :D

tessa
0

superskönt, då bär det egentligen iväg till stallet kl. 11 istället för 10 och det kan behövas.. =) Men jag ser fram emot morgondaegn, då ska vi måla om och snygga till vår lilla stuga som vi ska värma upp och ha som fikarum och extra sadelkammare. Sedan ska vi rida ut också, Yrla och en kompisgrabb.. =)

Vad ska ni göra?

[slo]
0

Mohaha, jag ska ha sovmorgon :D Sen ska jag nog träffa lite folk innan jag åker iväg…

PimTheGreat
0

Jag ska jobba ikväll 15-21….. suck hade velat va i stallet

shirley
0

jag ska träna mina ikväll….. fundera på att rida shirley lite me…

lisette
0

jag har missat totalt. är det fram eller tillbaks??? här sitter jag och tror att kl är 13,50, vad är den eg?

undrar när jag släppte ut hästarna imorse… *fniss* tro sjutton att calippo låg ner när jag kom ut. jag var nog en timme för tidigt… *asgarv*

lisette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fick ringa min kära mor. datorn hade ställt om sig automatiskt, men telefonen visar 15,17. så med andra ord var jag ute 5,15 och släppte ut hästarna..

calippo ser helt groggy ut, det är inte konstigt… vad gör jag med mina stackars hästar?

Maja
0

Haha.. Jaaaadu.. ;) Nu är kl. 14.20 om du undrar.. ;) Haha.. Ville inte Brago vara med på bild? ;) Haha..

gejsa
0

Hi, hi det är som vanligt då lisette? Lite hur som helst. haha

lisette
0

nej han gömde sig bakom calles stora rumpa.. :D

lisette
0

#12 tänker väl inte på såna dumheter som att ändra klockan? *fniss* undrar vad hästarna tänkte..

gejsa
0

Ha, ha ja det är inte lätt att hålla reda på allt. Vi matade som vanligt och släppte ut efter gamla tiden. Sedan ändrade vi en halvtimma senare med lunchen och nu på eftmiddagen en halvtimma senare. Då är vi ikapp tiden igen. Släpper in efter nya tiden.

[slo]
0

Hehe, hade riktigt kul igår med alla klockor, vissa ställde om sig själva och vissa inte… Så med lite alkohol blev det bara kaos av allt :D

Maja
0

#16 - Men du vet i alla fall vilket år det är, va? ;P

[slo]
0

Juve, jadå :D Varje år som slutar med en sexa fyller jag jämnt ;)

Maja
0

Var det 10 i år eller? ;) Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.. Allvarligt.. Jag kan inte vara snäll.. ;P

[slo]
0

Haha, max! Iaf i huvudet :D

Struten
0

håller me skönt att få sova mer men synd bara att de blir mörkt tidigare:S längtar inte till december, januari de är mörkt när man far till skolan o de är mörkt när man far hem är aldrig så där solsken och dom få timmarna de är ljust sitter man i skolan:(

Maja
0

#20 - Hahahaha.. Det stämmer nog in på mig med.. ;)

[slo]
0

Juve, hehe… Hur kul är det att vara gammal och seriös jämt?! :D

Maja
0

Ja, jag håller med.. Fast å andra sidan.. Är 17 gammalt? ;)