Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 698 ggr
bebbe
0

God morgon 4/3

Morr´n vi har 6+ och solsken så i dag känns det som en riktig vårdag, jag ska inte göra ngt särskilt i dag. Kanske putsa fönster.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Alex
0

God morgon. Jag har vart vaken sen sex idag. Kommer väl somna vid nio ikväll eller nåt…

Börjar snart bli dags för kaffe. Utan att ta en cigg efteråt.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

fridak
0

god morgon!

Här är vädret okej men inte bra. det kunde varit lite soligare och varmare, är nu grått och någon plusgrad.

Jag ska strax iväg på anställningsintervju för sommarjobb, är rätt nervös trots att jag har rätt stor chans att få jobbet tror jag.

senare blir det träning och jag tror att jag fixat med en fitigraf till det också:) Så jag hoppas att det blir lite bilder.

Så ska jag plugga med, har en omtenta nästa lördag. låg två poäng från godkänt men bättre att göra om och göra rätt:)

lisette
0

#0 hos mig med?

#1 slutat röka?

Alex
0

#3 Nja, inte än. Inte helt i alla fall. Har dragit ner rätt rejält det senaste i alla fall, och bestämde mig för att inte röka alls idag. Så får jag se sen, hur jag gör imorgon. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Zaphix
0

God morgon!

Ska snart iväg och rida min tränares bautastora häst. Inte direkt det roligaste jag vet, för det är så ruskigt stark. Men gör det för att vara snäll och följa med en kompis.

Sedan blir det nog raka vägen hem och äta innan jag sa vidare till nästa häst. Han är mycket trevligare att rida. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

bubbelbubbel
0

#1, bra alex!! :D

jag höll på att säga att jag inte ska göra mycket idag, men det ska jag ju, har ju 8,5 timme jobb framför mig, haha! så jag är ju sysselsatt. :P

Alex
0

#6 Hihi ja visst är jag duktig? ^^ Nu ska jag gå ut med hunden, och lämna ciggen inne. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport

bubbelbubbel
0

#7, inte dåligt alls faktiskt :D

Marija
0

#1 Härligt, kämpa på! Flört

Jag har inga planer alls för idag, bara slappa och lyssna på musik. Ikväll ska jag nog åka skidor, lagom temperatur är det också. Runt noll!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

gejsa
0

Sitter här med huvudvärk. Hoppas det släpper snart. Har nyss kommit hem från stan. Har varit och tagit blodprover på fastande mage. Och det var lång väntetid och man blir ju så stressad när bilparkeringen håller på att gå ur. Så tar dom en äldre gumma med rullator före mig. Hörde hon sa att hon hade nr 55 och jag hade nr 53. Jag höll på att koka över. Så jag ställde mig i dörren när tanten var klar och sa till och det hade sjuksköterskan just sett så hon bad om ursäkt. Blir ju inte bättre av att man har huvudvärk pga inget kaffe. Rynkar på näsan

Nåja, har nyss ätit min frukost med en stor kopp kaffe. Väntar nu på att huvudvärken ska gå över. Sedan ska vi ta en ridtur min dotter och jag. Hon är ledig i dag. Tycker det är så trist väder nu. Det är blött och snart är det lerigt ute. Då får man tvätta 4 stora hundars tassar varje gång dom är ute och kissar. Suck! Fast om man kunde få hoppa över den här leriga tiden så vill jag gärna ha vår nu.

WinterPrince
0

Hej!

Idag har jag varit i skolan för första gången på två veckor. Började med en dugga. Wihoo! Det gick faktiskt ganska bra. Känner mig rätt säker på det där med CNC-programmering.

Sen lite matte på det. Nu är det mat, sen blir det ut till hästarna. Tar nog en promenad så jag blir trött och kan sova inatt. Upp tidigt imorgon.

lisette
0

#4 duktig tjej!

jag har sedan kl 13.00

• motionerat en styck häst, lite tömkörning - gick kanon!

• städat foderboxen rejält

• tagit in hösilage

• mockat osv

• städat lite i hagarna, tagit bort gammal hösilage

• gått en runda runt hagen för att kolla grenar och spänna tråd

nu är jag jättehungrig och ska göra nudlar!

Chestnut
0

Är hemma och är överlycklig över det!! Skrattande Har bott på sjukhus sen måndag kväll, ska sova hemma i natt och sen dit igen Obestämd. Orkar inte skriva mer nu, om ngn undrar varför har jag skrivit en tråd på hälsa.ifokus som förklarar ;P

Kram från mig till er alla!

Med vänliga hälsningar
Chess

AusaBausa
0

Go´kväll!

tom i huvet o hjärtat blöder…vår älskade byaskola ska läggas ner…

och det till hösten precis lagom till minstan ska börja 6-års. Är så arg och  lessen så jag saknar ord. Grrr…dessa idiotiska politiker..

Har inte gjort mkt mer än läst alla bra och mga knäppa inlägg angående artiklarna om vår skola..mga rötägg finns det:-(

Har fixat papper så vi kan skicka iväg grabbarnas dator som redan krånglar efter 1 månad. Samt beställt klipptid t minsta o äldsta barnet..

Pållarna har fått mat o nu ska jag vara inne för det är bara 2 plus o blåser storm ute…stod still med cykeln innan när jag skulle iväg o kopiera lite papper. Fy säger jag..

Ha en go kväll!