Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 462 ggr
Eve
0

Håbo rk kmfinal

Den 19 november har HRK sin final på kmet. De tolv bästa från kvaltävlingarna kommer med. Jag och Lykka är delad 5a :).. Blev så glad när jag såg det, så jag var bara tvungen att skriva av mig :)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Luthien89
0

Fan va kul, grattis :D

Eve
0

tack

Sandra
0

Va kul Eve!!! Nästan så man måste åka o se er igen då! =)

Eve
0

ja, det måste ni, haha :P

RubHel
0

Grattis =D

LinneaG
0

Grattis Grattis!! Får se om det blir någon Hubertusjakt, blir kanske den i Jakobsberg ändå.

gejsa
0

Hubertusjakt blir det bara ca 6 km härifrån. Håller på och peppar min dotter att hon ska rida Gejsa där. Ska även fråga min ena inackordering om inte hon ska följa med. Själv tittar jag på denna gång. *ler*

LinneaG
0

#7 - jag har aldrig varit med eller sett någon. Men antar att det kan bli roligt, är bara lite osäker på om jag kommer kunna hålla igen Hades när andra hästar galopperar förbi. Måste kanske ha ett skarpare bett,

Eve
0

ja, jag hoppas på hubertusjakten.. frågan är bara om jag kommer kunna hålla lykka om anna vill rida sist…

gejsa
0

Ja, det är ju samma med Gejsa. Hon blir jäkligt het när det blir upplopp. Kan slå bakut och bocka säkert. Vi får se om hon vågar.

Fast byta till ett starkare bett det gör vi inte. Hon har aldrig haft det så det kan bli helt fel. Hon kan ju bli rädd för att det gör ont och sticka för det i stället.

LinneaG
0

#10 - självklart måste man prova att rida med det innan, just nu har jag ett vanligt tredelat, men har också ett pessoa som jag ridit med ibland, men passar det till uteritt? Jag har bara haft det när jag tränat.

Wanilj
0

grattis grattis! hoppa att det kommer gå bra även i fortsättningen!

Eve
0

tack :)

hastar
0

Jag rider på Håbo Ridklubb, grattis :D

MiaMaria
0

Grattis!! =)

Maja
0

Grattis!! :D

Eve
0

tacktack :)

lisette
0

har faktiskt ridit hubertus en gång i tiden med oskar på ridskolan.. :D fast det var mest en uteritt och när vi kom tillbaks till ridskolan skulle vi galoppera upp för en hööög backe och sedan hitta svansen…

Eve
0

låter ju jättekul ):).. tror att lykka skulle tycka om det