Det här sant iaf!
Här ser man en riktig björn som attackerar en människa. Usch skulle inte vilja vara i hans kläder. Burr!
usch!

Oj, det var inte många inlägg här inte.

tyckte det var ganska häftigt ja. men att provocera fram det beteendet, då får man skulla sig själv..

Tur att de va i Ryssland och att vi i Sverige har oftast snälla björnar

Har vi snälla björnar i Sverige?? Det var väl en jägare som dog häromåret pga björnöverfall. *ler* Men den kanske inte var svensk?

Ja ok då, därför jag skrev oftast =)

hi hi jag såg det sedan.

dne kanske pratade ryska?

Ja, kanske det. Björnen kanske inte fattade vad gubben sa så han blev arg och åt upp han i stället för att få tyst på han.

hahahha :D

Läste någonstans att den där björnen gjort ett skenanfall för att skrämmas och den kutade alltså emot och sen vek av, allt för att skrämmas. Den hade säkert något att försvara, brukar bara vara i såna situationer dom anfaller eller om dom har ont

Jo, det står ju så att han hade ett byte som han var rädd om. Dom stod ju kvar och retade björnen för att få sådana här bilder. Med fara för sitt egna liv.

Är man dum så är man…

Ja, fast det ligger nog lite pengar i detta också. Han får nog betalt för sin dumhet för att visa upp detta också. Tycker mest synd om björnen jag.

oj. va läskigt.. mmh..

usch va läskigt! Undra vad man skulle göra i den situationen?