nu ska jag snart nörda
jag är lycklig. har ström och jag kom på att jag har en cd skiva med en massa gamla nintendospel på… vad jag ska spela super mario bros och zelda nu!
*fnissar barnsligt*

Gör det du! Ska nog gå och koja nu. Har varit en jobbig dag i dag. Så jag har blivit rätt så trött i ögonen nu.

Ohh, super mario. Tänk på mig lisette. Jag älskade det spelet. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
du du du dududud duddduiidoodo du du du duddu…
äh, det var ett tappert försök till att skriva super mario melodin…
hörde du inte det lisette förresten, jag har ju den som ringsignal ? :)
haha, vi har vårat gamla 8bitars nintendo kvar som både vi vuxna och barnen brukar spela på 
skitkul, ju!!
hmmm…jag har precis spelat Final Fantasy… så grymt bra!!!

det tog ett tag innan jag fick igång handkontrollen. satt o spelade tetris, zelda, bobble and bubble. 800 spel - jag får fyrkantiga ögon :D
Woho :D Jag och en kompis satt och förfestade med gamla Supernintendospel igår :)

#3 det missade jag. den skulle man haft! jag har fåglen i kalle på julafton som sms signal… addapappapappadadadia eller ngt.. :d

ÅH!! jag saknar brorsans 8-bitars!! Undrar om jag ska åka hem till mor o far o ta med det hit till mig så jag också kan spela! Inget går upp mot nintendo! Men det är bara ena handkontrollen som funkar =(
Hehe… jag har också Super mario på min telefon =)
undra om den går att skicka över på något sätt….
lisette, du är ju teknisk, hur skickar man epost via telefon ?
måste installera på något sätt, så går det att skicka, ska man lämna mejladressen man har, eller vad ? ….
#11 det är massa att ställa in för att det ska funka… Men det går väl att skicka som mms, typ? Kostar väl runt 2 spänn nu, inte farligt :)
*en packad slo resonerar*
för stor fil för att skicka som mms, så det går inte, ir, bluetooth eller epost. fasen, ska kolla med en kille på jobbet, han skickar alltid massa epost grejjer till mig. :)

bubbel - du överskattar mig! *garv* jag har ingenaning… blåtand är ju liiite långt! ;) men hade du haft den på datorn så kunde man tagit den över msn.