Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 655 ggr
Mandysan
0

Efter regnet kommer solen..:)

Hehe idag är jag glad. Jag har ju skrivit tidigare att Foxen har varit skadad och så? I dag kom massören för andra gången. Foxens spänningar på en del ställen hade släppt!:D Så jag får rida på tisdag igen!:D:D Sen tyckte hon att jag skulle börja köra Foxen vilket jag oxå tyckte;) så nu ska jag tjata sönder min mamma om en rockard och bröstsele hihi. Sen har jag haft hur mkt viktiga skolarbeten som helst senaste tiden. Men nu är det ju LOV!:D:D

Jag är så glad nu när solen har kommit framför mig trots att det är snöblandat regn utanför.

Trevlig Helg!

Annette
0

Vad kul att hon är bättre!

Skönt med lov, va? Det är ju inga vanliga lektioner på ridskolan denna vecka. Men jag skall rida där! Jösses, jag har knappt suttit på en häst sedan jag fick barnen. Hoppas jag inte får en allt för stor en.

Peppe
0

Nej men vad roligt för er båda 2! Jag skulle börjat trava Peppe idag men det har spöregnat hela dan…

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Mandysan
0

#1 Hehe det är på ons va? *planerar att titta* hihi

Annette
0

#3. Öööh, jag skulle nog inte sagt något.Flört Vad rekommenderar du för snäll och inte allför trög häst då?

Mandysan
0

#4 Nashville är ju rätt så liten.. Vet tyvärr inte hur han är att rida men han brås ju mkt på sin pappa och halvsyster;) Sen är väl Kajsa rätt så ok. Coomara är ju oxå snäll (handikappshäst) men han kan uppfatas som stor och seg. Henrik är rätt så snäll oxå. Herkules är stark och pigg som satan. Kingston är snäll fast lite fjollig, Toffi är rätt så pigg men snäll.Surprise är snäll men lat lika så Gibley. Olle är ju fd galoppör.

Nu har jag säkert glömt massor av hästar men nu får du ju lite koll;)