God morgon 2/3
God morgon, i dag har vi +4, mulet och lite duggregn. Jag ska inte göra något ovanligt i dag, bara fortsätta med räffsan 
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
gomorrn!
Idag ska jag mocka, borsta hästar, sen jobba!
ha en bra dag!
God morgon!
Nu är det dags för mig att sätta igång. Ska åka ut till hästarna, sen blir det föreläsning följt av styrelsemöte. Det är dags att börja tenta plugga denna veckan, undrar bara när jag ska hinna det.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

jobba, sen tandläkaren, hämta sonen och därimellan mocka! =)
god morgon
Har studiedag idag, som tur är. Ska till vårdcentralen då hela min vänster arm oförklarigt har domnat av, har ingen känsel i fingrarna och handen är uppsvullen.
Sen blir det antagligen till att vara hemma, beroende på vad läkaren säger.
Med vänliga hälsningar
Chess
#4 - Usch! :( Hoppas det går över!
Idag har jag varit på seminarium och ska nu äta lite lunch. Sedan bär det av in till stan. :)
jobb jobb jobb. och snöö snöö snööö! jag vill ju inte ha mer snö!

Go middag! Har precis varit och hämtat dottern med kompis vid skolan. Hela dan har jag städat, tvättat och givetvis mockat. Man har ju inga problem att fylla lediga dan precis…..I em ska jag göra nada!!! Bara gotta mig. Ute vill jag då rakt inte va då det vräker ner snöblandat regn. Hua!!

Idag har jag äntligen försäkrat hunden =) Vi har även varit ute en timme i regnet, mysigt ;)
Ska in till staden och göra lite ärenden och miljöträna lite sen när vi pratat me vetrinär…. suck

God middag!
Har varit hela fm i stallet och bara tagit det lugnt. Känns skönt nu när hästarna är flyttade och jag har börjat få ordning på alla sakerna. Usch, vad grejor man har!
Snart är det dags att laga mat och sedan hade jag tänkt försöka ut på en tur m Bus i den kalla blåsten. Idag är det minsann inte skönt ute och jag som hade vårkänslor ett par dagar förra veckan…

God middag!
Har varit hela fm i stallet och bara tagit det lugnt. Känns skönt nu när hästarna är flyttade och jag har börjat få ordning på alla sakerna. Usch, vad grejor man har!
Snart är det dags att laga mat och sedan hade jag tänkt försöka ut på en tur m Bus i den kalla blåsten. Idag är det minsann inte skönt ute och jag som hade vårkänslor ett par dagar förra veckan…