Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 847 ggr
lisette
0

god morgon 28/2

sista dagen i februari, en dag närmre sommaren!

jag är klar i stallet, ska byta kläder och fixa iordning mig, äta lite frukost. sen ska jag ta bussen till lund där jag blir hämtad av min mamma.

ska på återträff idag med niorna! ska bli riktigt skoj. =)

ha en trevlig dag!

fridak
0

god morgon!

Igår var det sådant vackert vårväder men idag så täcker snö/hagel/frost det mesta som finns ute…Men det försvinner väl såsmåningom.

Jag har varit en sväng i stallet, det var sagt att en rel. ny häst skulle släppas ihop med ponnyerna idag men det blev inte av för han var lite svullen vid sitt sår på ena bakbenet.

Senare ska jag åka till grönhögen till morfar. Vi ska bli miljonärer;) spelat på v75 ihop.

dominic
0

God morgon. Har precis kommit hem från jobbet, ska ut och göra stallet nu och fylla upp förrådet med spån. Hinner jag ska jag rida en sväng innan det är dags att börja jobba igen…..Här är det alldeles ljuvligt väder idag!!!

Zaphix
0

Morrn!

Jag ska snart fara iväg till hästen. Ska ta en lång travtur idag, får se om herrn har någon kondition. :)

Efteråt ska vi åka till ön och fira mamma som fyller år, äta cheesecaken jag bakade igår. Smaskigt.

Sen åker vi vidare till bushen och firar sambons bror som också fyller år. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Maja
0

God dag,
Jag ska iväg till skolan och ha tenta.. Sedan får vi se vad jag orkar med!

[chriistina]
0

God morgon, eller förmiddag!

Mådde dåligt igår kväll så satte inte klockan på rigning utan tänkte ta lite sovmorgon. Men kom upp 08.00 iaf. Tagit det lite lugnt och sådär nu på morgonen.
Nu ska jag ut till kaninerna innan jag åker till stallet. Hoppas det ska komma lite mer plusgrader innan jag åker ut för det har frusit inatt :( Orkar inte skritta mer nu utan vill få igång hästen snart.

Denna kommentar har tagits bort.
gejsa
0

Godmiddag! I dag är det ridhuset med våra hästar och grannarna igen. Tycker fortfarande att det är sååå kul. Skrattande Och så har man så nära och haft det i snart 11 år.

Vi har strålande sol men några minusgrader ändå så det är hur mysigt som helst ute i dag.

Maja
0

#7 - Blev det några bilder på Fille? :P

gejsa
0

#8# Jag fick några men dom var så suddiga så det var inget att visa upp här. Ska ta foton i dag igen och se om dom blir bättre. Det är ju rätt så mörkt också i ridhuset när man inte tänder lampan. Tycker att man ser bra utan lampa men när man fotar är det för mörkt.

gejsa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du kan ju se själv. Inte jag som rider här.

bubbelbubbel
0

goddag!

idag ska vi iväg på middag en sväng, det är vad som är planerat..

AusaBausa
0

God middag!

Strålande sol ute o bara ngn plusgrad..gött!

Skulle hämtata hö men släpen var upptagen så får vänta till i em eller ev i morgon. Blir så trött på att måsta låna släp alltid…vill ha egen transport NU..sk abara vinna lite pengar först;-)

I dag ska vi bort t mamma o pappa o säga hej till syskonen som ska äta middag hos dem ikväll, vi ska t svågern o äta mat, därefter hem o sova i soffan. Vaknade m dunderhuvudvärk som börjar försvinna och sen genomförkyld. Hatar att vara sjuk… så orkar itne mkt idag.

Ha en bra dag alla o speciellt du Lisette!

Lycka till på tentan Juve!

Anna
0

Goddag!

Jättevackert ute idag, strålande sol och blå himmel. Ska äta frukost nu och sedan iväg till stallet för att promenera med Wilda, hon har fått vila i 2 veckor så hon är nog på G idag :) Ska be mamma filma och fota lite också som vanligt.

Ikväll ska jag nog bara slappa och titta på film. Fixa fram lite bilder till en kund också.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

WinterPrince
0

Nu snart ska jag åka till hästarna. Hoppades att våren var på väg då nästan all snö var borta igår och vägarna började torka upp. Men icke, nu ligger det 5 nya centimeter snö. Efter hästarna ska jag handla lite, sen kommer systeryster. Vi ska gå på bio, Män som hata kvinnor ska vi se.

Maja
0

#10 - Det är svårt att fota i ridhus, det tycker jag med! :) Men så farligt var det inte! =)

#12 - Tack! =)

pippa__
0

Så snygg han är Gejsa!!

Vrf rider inte du?

gejsa
0

#16# Tack! Jo då, jag rider med. Men den här flickan är grannen på 17 år och hon är mer islänningsvan och kan ta fram tölten åt mig. Som i dag så krånglade han rätt så mycket även för henne. Hon rider kanske 5-10 minuter av en timma i ridhuset. Vi fotade i dag med men dom blev ännu mörkare. När vi tände så blev det ingen skillnad för just då sken solen. När vi sedan fotade så var solen borta också. Suck!

pippa__
0

#17 Ok, men var inte rädd för att visa dej :P

Snygg var han vilket fall som helst =)

joooossan
0

Godkväll!

Hade med mig min lillkusin för första gången i stallet. Hon satt fram för mig när jag red dite. Hon lärde sig stanna, svänga vad en volt/volt rtillbaka var och hur man borstade</ledde en häst :)

Jag har blivit hennes idol ;)

Annars har jag inte ghjort något specillt, tittat på tv och iFokus :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

bebbe
0

God kväll i dag har det varit strålande vackert vårväder här och vi har just kommit hem från ett 50årsgille.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

AusaBausa
0

Vilken snygging Gejsa!!!!

gejsa
0

#21# Han är snygg! Flört Det säger dom flesta som ser honom. Men på den där bilden syns det inte så mycket. Men ni är bra snälla som säger så ändå. Skrattande I vår sedan när vi rider på ridbanan så ska vi ta andra ridbilder eftersom det är så svårt i ridhuset.

AusaBausa
0

tycker visst det syns hur snygg han är :-)

gejsa
0

#23# Skrattande Han tackar och bugar!