Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 684 ggr
bubbelbubbel
0

godmorgon 25/2

idag är ju en populär dag, löning!

och det verkar som min snö är påväg bort…
igår hade vi så fint vårväder med strålande sol och smältande snö och kvittrande fåglar, hoppas det blir lika fint idag.

ska kila iväg till jobbet snart, men hade hellre somnat om.

hoppas ni får en fin dag! :)

lisette
0

jepp, bra dag. fick en bonus på 3000 idag! =)

ska förmodligen hem snart, har grym huvudvärk och hade likadant igår.

Guggeflickan
0

God morgon!

Jag visst är det lön idag, fick en rikigt saftig lön eftersom jag sovit borta på jobb i januari.

Tyvärr går ju hälften bort i räkningar då jag varit utan lön månaderna före  =/

"Efter regn kommer solsken"

http://mittsvenskaridtravare.zoomin.se/

attika
0

Godmorgon!

Stadshotellet brinner här i stan, så imorse kom jag 10 min försent till jobbet, var väldans mycket trafik överallt. Kan väl tänka mej att trafiken blev omdirigerad. Ingen har kommit till skada i allafall och det är ju skönt. Efter jobbet är det ju till stallet som vanligt min herre har vilodag idag så det blir väl till att pyssla med dom andra. Ha en bra dag alla.

Zaphix
0

Ska plugga ilte till, sedan åka till IKEA och Hööks, handla byrå och benlindor.

Funderar på om jag ska till stallet på dagen, men då får jag rida själv, eller ikväll med sällskap.. Svårt.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

mazze
0

God Middag!

Tydligen har hotell Statt brunnit ner ordentligt här i stan, man kan ju undra vad som försigår, om det har någon inblandning med det som varit tidigare. Så onödigt!

Jag har iaf tänkt rida idag, har egentligen inte så stor lust men blir väl bättre när jag väl är där. Känner mig såååå seg…

gejsa
0

Ja, herregud när jag öppnade aftonbladet och såg filmen att statt brann. Det är ju hela statt ju. Fy fasiken vad onödigt.

I dag ska stå i stallet hela eftermiddagen. Hovslagaren kommer och skor mina två här hemma och inackorderingshästen.

bubbelbubbel
0

#5,6, men dom tror väl att det var anlagt väl ?

#1, min bonus fick jag förra månaden, hade gärna tagit en denna gången med :P

gejsa
0

#7# Ja, dom tror att dom dränkt in dansgolvet med bensin hörde jag. Det brinner än.

Maja
0

God dag!
Har haft föreläsning och sedan varit i stan! =)
I kväll blir det utgång och jag känner att det kommer att bli en underbar kväll! =)

bubbelbubbel
0

#8, men shit! vem får för sig att göra nått sånt egentligen ?

bebbe
0

Från det ena till det andra…är det någon som har hört något från Tezzie i dag ?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

#10# Det kommer tydligen på Efterlyst i kväll också. Dom har en gärningsman som man kan se på Expressen också. Hoppas den jäveln åker fast. På måndag skulle dom öppna igen efter renoveringen. Det var någon som hade sönder 3 toaletter i december månad så det blev en rejäl översvämmning med en massa renoveringar.

PimTheGreat
0

vi har inte löning idag…:-/…får vänta till fredag.

bubbelbubbel
0

#12, nä fy bubblan!! usch, hoppas dom hittar vem det är som har gjort det.

lisette
0

#11 nej inte ett ljud!