Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 566 ggr
bubbelbubbel
0

bitter.

nu blir jag bitter.
har väntat hela veckan på att åka till stallet idag, var vaken alldeles för länge igår, och har sovit för lite idag, och när man nu väl kommer upp ur sängen, SÅ REGNAR DET ! hur kul är det på en skala då ?
det har ju inte regnar på hela veckan =/ varför just då idag ?
hur roligt är det med blöta hästar ? blöt karoliina, visst nu låter jag säkert hur bekväm som helst, men om jag ska leka med en häst, och lära känna den är det ju inte speciellt kul om det är regn. ååååååh. bittra mig.

lisette
0

oooh vad tråkigt. hade varit mkt roligare om det varit fint väder juh..

bubbelbubbel
0

aah, en aning ! men men, det är väl bara att bita i det sura äpplet..

LinneaG
0

Va trist! Här har det regnat hela tiden, hästarna har gått ut utan täcke tills igår, och när de väl har täcke på sig så regnar det inte. Såklart!

bubbelbubbel
0

haha, men så är det ju alltid, när man väl ska förbereda sig…

bubbelbubbel
0

men det gick väääldans bra idag måste jag säga.
hon var pigg och på alerten, blev bara rädd för något en gång, och jag, konstigt nog, det är ju en häst jag bara suttit på två gånger, känner mig så trygg. kuuul ! :)

lisette
0

så du red? gick det bra? varför blev du rädd? hur ofta ska du vara där ute nu då? vad heter hästarna? tjugo frågor här.. :D

BILDER!!!!!!! :D

bubbelbubbel
0

neej, det var hon som blev rädd för nått, jag känner mig för det mesta lugn som en filbunke på henne, så bastant som hon är :)
jag vet inte riktigt hur mycket det blir, numera är det bara ridning som gäller, lära känna och så, men sen blir det mer pyssel när hon åker, visserligen inte förrens i mars, men det är bara bra, så man lär känna dom alla ! :) det är ju trots allt fem…fast den femte är, om jag inte har helt fel, i kristianstad…
cassie, rocky, jango, hanniball (haha) och travaren heter nått jag aldrig minns =/. jangos stavning är jag osäker på..
bilder blir det, när tillfälle finns, känns inte bra att ta en massa bilder andra gången jag är där, när hon står jämte..men dom kommer :)