Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 620 ggr
gejsa
0

Oj då Linda!

Bäst att du passar dig nu när du snart flyttar till stan igen. *ler*

http://www.dinapengar.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2006%5c10%5c23%5c2833

Eve
0

jag kan inte se?

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

jen
0

haha!  Ja, det är ju tur att man bor i ur-skogen Flört

bubbelbubbel
0

ooooj då ! haha, taskigt läge.

gejsa
0

Har du inte läst än Linda? Ser ju att du är online. hehe

__iE
0

*putt för linda* ;)

lisette
0

hon kanske är ute o shoppar redan? ;)

gejsa
0

I kväll är hon ju online nu med ser jag. Ändå inget skrivet. Är hon otrogen tro? Sitter och tittar på en annan sajt. Fy bubblan alltså.

NinaToy
0

jorden anropar linda. :D

gejsa
0

ja, hon är nog uppe i det blå verkligen. *ler*

Lorita
0

Vist är det lätt att fastna i laster och bli beroende, jag har just tagit upp en gammal last. Det var min man som vill pröva och jag minst hur fast jag var förra gången. Nu fick jag en kick vid första tillfället och senaste tiden har det blivit minst varannan kväll, dessa lasterOskyldig

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

lisette
0

#7 linda är väl online hela tiden när hon jobbar, men hon behöver ju inte skriva för det..

#10 *asg* lorita då, jag förstår nog att du anspelar på ngt helt annat än vad texten säger.. så vad är det du har gjort?

Linda
0

Ha ha, nej så illa är det inte:)

Jo jag är alltid online men innebär inte att jag sitter vid datorn:)

Jag älskar shopping men bara för egna väl försänade pengar:)

gejsa
0

Ja, att ha laster är inte kul.

Lisette du behöver inte försvara Linda. Hon är nog så stor att hon kan göra det själv. *ler* för nu är plötligts gubbarna borta

lisette
0

gubbar?

Lorita
0

#11 köpt gymkort, det är beroende framkallande, jag lovar

gejsa
0

#14# Hi, hi förstår att du undrar. Men trodde att alla hade detta fel. Gubben till höger när man gör smilys var borta tillfälligt just när jag skrev det inlägget. hehe

gejsa
0

#15# Förstod att du menade något annat men anade inte just det. Men du ville att vi skulle tro något helt annat. Din lurifax där. Flört

lisette
0

#15 jo det är sant, det är det…. :D

#16 äsch, jag använder inte smileysarna. den där sidan tar för lång tid för mig att få upp… har inte tålamod till det…

Linda
0

Jag gör ofta sådanna här gubbar ist:), ;) osv….;)

gejsa
0

Jag gör aldrig sådana gubbar. Jag skriver *ler* eller tar fram Flört fast det tar tid.

NinaToy
0

#20# En av de värsta sakerna som finns är när någon skriver *ler* :P haha det låter så klämkäkt! :D men nu har jag börjat vänja mig. ;)

gejsa
0

Jasså var det det som du blev sur på i början kanske också? hehe

Lorita
0

#18 somliga går igång på att handla, andra går på knark eller tabletter och jag går på gymOskyldig
summan av lasterna är alltid konstant, så det gäller att välja sina laster med omsorg Flört

Linda
0

Shoppning känns iaf sundare änn knark:)

Tänkte oxå bli tränings narkoman:)

Lorita
0

Just det, välj laster med omsorg och ha kul med domSkrattande

Linda
0

Japp det var klokt sagt.

gejsa
0

Nej, fy fasen och åka och gymma. burr!

Maja
0

Hur kommer det sig att mitt studiebidrag är slut en vecka efter att jag har fått det? ;P

__iE
0

#28, det brukar mitt me va, undrar hur det går till ? Fundersam
tror ngn är inne o tar pengar på mitt kort ?! ;)

[slo]
0

#28 för att du är dålig på att hålla i pengarna ;)

Maja
0

#29 - Haha.. Ja, så måste det vara!! ;P Ääääh.. :P

#30 - Shhhht.. :P Det är helt enkelt för lite pengar.. ;P Haha.. Jag behöver mer.. :P Jag menar.. Om man köper t.ex. ett par jeans för 600 så är det ju nästan slut.. :P

[slo]
0

Ja, men måste du köpa ett par jeans varje månad då? ;)

Värre för oss som har åldern inne, en kväll på krogen så var det studiebidraget slut :p

__iE
0

#31 tror det med ;)
jaa, vfr ska man få så lite o jeans är så dyra ? ^^

Maja
0

#32 - Haha.. Ehm.. Njae, men tröjor.. ;P Haha.. Näääe.. Kom igen.. Som tjej så bjuder alla killar på det jag vill ha.. ;) Jag behöver aldrig betala.. ;P

Maja
0

#33 - Ska vi bli FÖR barnarbete?! :D Hahaha.. Nejdå.. Nu ska vi inte vara elaka.. :P Hahahaha..

[slo]
0

#34 nej, det är ju därför MINA pengar tog slut så fort, när jag hade det problemet ;) Fast det tar inte så lång tid att lära sig vilka det är värt att bjuda och vilka som kan vara utan Oskyldig

lisette
0

#36 det finns ingen som är värd att bjuda ändå slo. för brudarna är bara ute efter drickan, sen skiter dom i vilket…

Maja
0

#36 - Haha.. Ja, så kanske det är.. ;) Haha.. Citerar "du är dålig på att hålla i pengarna ;)" Hahahahahaha.. Nej, sorry.. ;P

Fast å andra sidan så dricker jag inte, så jag är inte sån som står vid baren heller för den delen.. ;P

[slo]
0

lisette, det är du och dina värderingar ;) Bjuder man rätt kan det sluta riktigt intressant Flört

lisette
0

#39 *asgarvar ända vägen till duschen* tyvärr är det oftast sanningen slo. att tro något annat är att lura sig själv. hur ofta bjuder du rätt då?

[slo]
0

#40 Kanske det ;) Hittils har jag prickat rätt nästan varje gång… Av inte speciellt många försök, iofs *svårflirtad*