Någon som sett...
Någon som har sett detta? Jag tycker det ser riktigt konstigt ut, ser ut som om hästen skulle ha nåt fel.
http://www.hestafrettir.is/veftv/Default.asp?CategoryID=25&MovieID=128

Usch, jag tycker synd om hästen …. ser så konstig ut ju :S
jag kan inte se :S

#2 - om du trycket på länken under bilden/filmen går det då?
#2 - Det kunde jag inte heller, men sedan så markerade jag länken och öppnade den igen, sedan så gick det!! :)
Jag TROR att det där är en speciell gångart som den rasen har.. Har för mig att jag har sett det förut..
det är själva filmen som inte funkar :S. knasigt..

Så var det för mig först, men när jag tryckte på länken längst ner på sidan så kom det upp ett nytt fönster och där funkade det.

men, haaallå ?!
så kan den väl inte gå ? :O
såg ut som en hund där bak ^^ men stackarn eg. ;/
Skumma gång arter, men jag har hört att det första ska vara riktigt bekväm, men snyggt var det ju inte….. (hoppas det inte är skadligt för hästen….)
Men fy!
Detta är ingen "gångart", utan detta är den metod som människor använder för att träna & tävla sina Tennessee Walking Horses. Vilket enligt mig är Hemskt!

usch stackars häst…såg fruktansvärt obekvämt och jobbigt ut för hästen….

Men…. Vad var det för hemskt!?
Tycker synd om hästen…. =/
ser verkligen inte natruligt ut. bakbenen måste ju bli överansträngda?
hm…märkligt.

Det såg ju mer ut som en groda än en häst!

#12 Är det en Tennessee häst ?
Jag vet att dom har en egen gångart som är speciell för just den rasen men då ska de galoppera i bak och trava ifram, den här hästen hade ju bara någon sjuk trav.
Det är inte engelsk pleasure dom gör då…där vet jag att hästen ska haga benlyft och att man som ryttare sitter så som gubben i filmen ?!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

är det bara jag som udnrar vad det står?

jag tyckte det såg ganska lustigt ut faktiskt. tyckte hästen påminde om ngt annat djur. men det ser inte så himla bekvämt ut för hästen.

#21# HAHA JA! :D

#21 Vilken överraskning för dom *fniss*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jag kan inte heller se, vad sur jag blir….

Men stackars häst på första filmen, ser ut som dom har nån sorts förlängning på frambenen! hua!
Andra filmen var rolig!!

#21, hahhaha, den va rolig xD
jockeyn såg helt .. förvirrad (?) ut, hahah ^^

Hahahaha! Den andra var ju skitskoj =) haha