God middag 22/2
Ups! ingen godmorgontråd??? jag skyller på Tezzie…det första man läser nu är hennes rapport och allt annat glöms bort
Nåja får väl slänga med en väderleksrapport oxå, här är mulet och 3 + vindstilla, Grannen var här för en stund sedan och rensade vår gårdsplan från snö, och man ser redan barmark där nu.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
God förmiddag!
Jag sitter och pillar på lite godsaker och artiklar. Ska snart sätta mig och skriva en labbrapport som ska lämnas in i morgon och sedan tentaplugga!
ahaa, det fanns alltså ingen tråd, inte konstigt att jag inte kunde minnas om jag hade skrivit i den då :P
idag har jag inget speciellt för mig, ska komma i säng tidigt ikväll, det är mitt mål för dagen :)
Goddag!
Idag ska jag plugga…
Vill verkligen inte, är jättetrött och känner mig halvsjuk men jag måste. Usch.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

god middag, hade planer för dagen, men de spoliserades imorse.
nu väntar jag på att loke ska vakna, vi ska ut och skotta uppfarten och bygga snögubbe. ska vara på middag kl 15 hos grannarna.
God eftermiddag! Mina planer har bara varit att ta det lugnt och kurera mig från halsont. Därför har jag hamnat vid datorn.
Idag har jag faktiskt kikat runt efter stallplats i Tenhult… Känns konstigt att säga det när ingenting är bestämt, men jag bara vägrar sluta hoppas :)
Har hittat för 500-800:-/månad då med bra bussförbindelser, morgonfodring/utsläpp ingår, bra ridvägar, ridbana osv. Så hoppet är inte ute!
Nu MÅSTE jag sätta mig och plugga.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Godkväll. I dag har vi varit ute och ridit i nysnö. Det kom över 1 dm snö i natt och i dag. Tog med oss hundarna och red i skogen där inga bilar finns. Dom blir så trötta. 
Gjorde sedan god mat och satt och tittade på hoppningen från Göteborg alldeles nyss. Där Svante vann. Rolf-Göran rev tyvärr i omhoppningen. Men vi fick ju en svensk ändå. Dom var bara 4 som skulle vara med på omhoppningen varav vi hade med 2 svenskar. Så vi hade ju 50% chans att vinna.