OT. Melodifestivalen
Herregud vilka skitlåtar och vilken konstig omröstning!
Tittar du??
*** Kärleken övervinner allt ***
Min mamma och sambo tittar ju så jag hör men melodifestivalen är grymt överskattad..
Ja kollar inte… :P Melodifestivalen känns lite orka..
Jag och alla andra här hemma höll på att dö av garv när Markolio (eller hur han hur stavar) uppträdde! Sååå skönt om han hade vunnit allt och fått uppträda i Moskva! HAHA!
Först gubben ur pianot som Ryssland förra gången, sedan skridskoåkaren och pianospelaren som förra året! HAHAHAHAHAHAHA!
Synd att han inte gick vidare..
Och Måns! Så besviken på hans låt!

#3 Haha, jaaa Markoolios låt var ju verkligen seriös :)

Tittar. Måns och HEAT hoppas jag går vidare.
Markoolio är bara pinsamt dåligt. En 40 årig gubbe som tror att han är en fjortis
#4 - Haha, men han har ju humor! :D
Ingen går på låten nuförtiden, det är showen som är 90% av grejjen. :P
Nä, HEAT och Måns blir det nog!

Jag gillade HEAT :)

#4 Håller med om Markooloio, men Lili och Sussi är ju lika fåniga =)
HEAT var bra, men uch vad jobbig programledaren är, hon blir bara värre och värre. Hon kan hålla sig till de där porrsidorna hon varit utvikt på eller vad det var 

Måns hade bäst låt men inget man minns och vill gnola på som jag tycker vinnarlåtar ska vara. Heat var också bra men absolut ingen melodifestivalåt. Lilli och Susi var så där men ingen hit det heller. Sedan var det väl dom där tre tjejerna som var duktiga i sång men ingen vinnarlåt heller ju.

Jag såg bara första uppspelningen, och gillade ingen av låtarna, vilka gick till Globen och andrachansen?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Måns och HEAT gick vidare till globern, Amy och Lili & Susi till andra chansen.
Amy vart även den internationella uryns val (vad det nu betyder)
jag tittar inte! men blir tvingad att göra det på lördag då vi ska hem till några kompisar som vill kolla med oss och äta ost och kex *mums* men men det kommer nog bli bra, vi brukar prata så mycket så vi pratar nog bort hela programet hähä*
Älskade cookies ´n beans dem var superbra! Helt min stil..

#14# Ja, dom var bra men ingen vinnar låt tyvärr.
1. Velvet: Njae.. Häftig klänning dock! :D
2. Rigo & ….: Hahahahaha.. Det räcker så va, eller behöver jag utveckla? ;)
3. Molly: Fin, men lite tråkig..
4. EMD: Ehm, nej..
5. Mikael Rickfors: Häftig snubbe, men njae.. Ingen höjdarlåt.
6. Maja Gullstrand: Haha, nej! Lisa Nilson-kopia, usch och blä!
7. Sofia: Sjunger hon på grekiska?
Ja, välkommen till Sverige! Men vem vet, en gång sjöng vi om Las Vegas i Ukraina.. Nä, visst var det "power" i den, men nej.
8. BWO: Man märker att de är mest "världsvana". Kvällens bästa! Bard är ju bara för härlig med sin klädstil! :P Visst hade han en ridhjälm? :D Och att Rolinski är het skadar inte! ;)
Hmm, okej, nu ska vi se om jag kan gissa rätt:
Till andra chansen går: Velvet och Molly Sandén
Till final kommer EMD och BWO gå. Alla småtjejer röstar på EMD och BWO brukar alltid gå vidare, deras låtar skulle nog gå högt i finalen, men de vinner ju aldrig! :P
Chans till den elfte finalplatsen har: Rickfors eller Sofia. Vet inte vem :P

jag hoppas på Molly! hon är såååååå duktig!!!!!!!!!!!!!
HAHA! Gick nummer två vidare? Hahahahaha..
Okej, där fick jag fel. :P
Men mina finalister står jag kvar vid!

EMD tycker jag faktiskt var den enda bra. Molly är grymt duktig men gillar inte såna låtar.
EMD och BWO till final.
Oj, otippat!

bard hade ju inte bara ridhjälm utan även ridstövlar och SPÖ! jag höll på att dö här hemma.
emd gillar jag överlag faktiskt, men annars tycker jag inte det var någon höjdare direkt.

Mamma: **Jossan! Har han en ridhjälm?
**Jag: Oj..
Mamma, några sek. senare: Jo men visst har han en ridhjälm!?
Jag: Öm, jaaa, det måste det väl vara?
Mamma: Kolla! Ett ridspö!
Jag: Han hann inte byta om, eller kanske han satsar på att bli ridlärare? Hmm..
Båda garvar sönder. Att ens komma på tanken? I melodifestivalen? HAHA! xP
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Jaa, jag blev lite ledsen över att BWO inte gick vidare! De försöker år efter år efter år men vinner aldrig! Jag tycker att de borde vinna något år! De är ju ganska kända runt om i Europa så det skulle säkert gå bra! :)
Visst måste vi kvala in i år förresten?

Haha ja, jag såg med att han hade hjälm, stövlar och handskar och piska. Ser ju helt tokig ut ändå så det räcker.
Bra val med Molly och EMD.
borde vara som förut, en tävling i sverige sen skicka i väg den till nästa tävling nån stans i eurpa, orka nu med massa deltävlingar *SUCK*

#23 Eftersom vi fick en så dålig placering förra året 
Alla länder röstar ju bara på sina grannar! Baah!
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#26 Alla länder förutom dom "stora" måste väl numera kvala? Norge ska kvala och dom kom på 5:e plats förra året.
Appropå Norge så gick deras final idag. Helt sjukt bra låt som vann! Var överlägset bäst i Norge och fick drygt 550 000 röster mer än 2:an.
Så rösta på Alexander Rybak i maj! 
INGEN låt var riktigt bra igår… Emd ok men inte bra:-(
BWO har haft MYCKET bättre låtar

Jag blev riktigt inne på Mollys låt…jättebra låt ju…är det nån som lyckas hitta den texten eller orkar lyssna av texten åt mig….har ju svårt att lyssna av själv då jag är hörselskadad..:(