gulbrun minihingst säljes
Gulbrun minishetland hingst född i maj 2008.
e:Kalypso u: Chamness Tammie ue: Earlsdon Georgian Silver. Pass och chip, reggad i SSS. För mer info PM:a, maila cooxs_cooxs@hotmail.com eller ring 0738229990 Ida.

har mamman dubbla gulanlag, hon ser så ljus ut en bild på pappan skulle vara kul att få se också 

Här hittade jag en bild på pappan :)
Någonstans i mitten finns han, under Jönköping :)
http://shetlandsponny.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=9fb5a87b-a2a5-40ca-b77f-17693d5084aa
*** Kärleken övervinner allt ***

www.jaboruder.se äger pappan, där finns flera bilder under "Avelshingstarna".
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#1 Ja, mamman är cremello.
www.stuteriprecious.se
jisses vilken man och svans hingsten hade :O ohooo *dregglar* hehe :)

#4 färggaranti då
jag är så svag för gulbruna 

Vill inte förstöra annonstråden, men jag har ett -08-föl e. Kalypso och hon är urtrevlig!
Det verkar vara en genomgående egenskap för Kalypso-fölen.
www.stuteriprecious.se

Är något av fölen visade -08?

#8 gå in på www.shetlandsponny.se/stambok och leta reda på Kalypso, sen kan du enkelt kolla upp hans avkommor =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Kollade nu själv och verkar bara vara en visad avkomma hittills som finns med där iaf, 87777=36
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Har inte visat denne. Mamman har en avkomma sedan tidigare som är visad med 38 p, klass 1.
TyTycker oxå mamma/soet ser jätte trevlig ut antar hon är en bra mamma mycket hårrem på henne med :) Hoppas du hittar bra hem till lillen
Ja jisses vilken läcker liten kille. Har man haft plats och om mankhöjden varit aningen större så =)

#11 då är det något för den som är utställnings intresserad då?

#14 ja varför inte, eller till vad som helst egentligen shettisarna är duktiga på det mesta :)
#12 tack. Ja hon har en väldig hårrem, de flesta cremellos jag sett tidigare har haft betydligt mindre och kortare man. Hon är en underbar mamma, roligt också att hennes ungar verkar ärva hennes underbara sätt. Mamman är allas favorit här hemma, hon är så snäll och rar mot allt och alla :)

putt

**
jaså inte såld än? så fin som han är. Jag kickade lite igen på bilden o minns en liten minishettis sto som jag red o körde som liten himmel så snäll o vit var hon med. Ser lite ut som din dam ^^ manen o svans som din gösses vilka goa minnen man har ;) Kul våre det ju att en "allrundhem" finns för en shettis är ju en toppenponny, man blir garanterad sittsäker ryttare o man får en stark arbetsvillig ponny och en billig idrift ponny :) Ger han en stor *puttiliputt*