Godmorgon 20/2 2009
God morgon
Här ser det ut att bli en fin dag, om än kall.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på än förnågot idag men kanske sticker vi iväg och åker skriskor. Ominte annat får jag väl städa 
Trevlig helg på er!
Godmorgon!
Idag fyller "min" bäbis 2 år och 7 månader, så nu kan jag med gott samvete kalla henne treåring =)
Vet inte vad som händer här idag. Antingen en sväng ut på stan eller så stannar vi hemma och tittar på film och slappar.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1 - Grattis Wilda! =)
Idag så har jag en sex timmar lång tenta.. Underbart! Så ja, min dag kommer bestå av att sitta och skriva, skriva, skriva..

God förmiddag
#2 Vad kul du kommer att ha idag ;) Själv förbereder jag mig inför tenta imorgon.
Hästarna får vila idag med. Vädret är annars underbart några minusgrade o strålande sol. Men här sitter man instängd i ett bibliotek…
Lev livet levandes
#3 - Hihi, ja, jag längtar redan.. ;)
Lycka till i morgon! =)

#4 Lycka till. & tack. Är "lite" förvirrad
Skyller på byggdamm ;)
Suttit med matten hela förmiddagen och ska väl fortsätta lite till.
Ska till stallet senare och träna dressyr för tränare. Kommer bli så roligt, längtat sedan förra träningen i söndags. Hittat en toppenbra tränare!
Ikväll ska vi bowla, får se om ryggen och knäna fixar det, annars får jag titta på. Kul i vilket fall.

Ska gå ner och mocka och rida en stund i solen. Det är ju bara några minusgrader ute och mycket snö. 

god kväll!
vaknade för en stund sedan, tog mig en liten lur i sängen.. =) nu står jag och väntar på att köttfärsen ska tina så jag kan få inviga min lergodskruka (?), ska göra köttfärslimpa tänkte jag. =)
skulle eg gått och bastat sedan, men vi får besök av lokes kusiner med far.
Hemma från tentan. Usch säger jag bara. Varför ska man ha svåra frågor för?
#8, inte lergryta?
jag är vansinnigt sugen på att baka bullar, men jag orkar inte ta mig till affären, så det får vi nog ta imorron..

jo visst är det en sån. =)
bubu, jag kommer inte ut på msn igen, grrr
hur många grader i den?
men om det står 175, så är det ju 175, fast du ställer in grytan när ugnen är kall. ;) annars kan den spricka och det vill du inte :P

ja men det har jag gjort. =)

Ska inte lergrytan stå i vatten först också har jag för mig? Var länge sedan jag använde en sådan.
Härligt det var i dag förresten. Vi tog med oss hundarna (två av dom) och red. Och det gick jättebra.