Tänka sig!
Bus har hoppat rekord igen! Nu har hon klarat 1.20m på löshoppning. Tog tyvärr inga kort idag, men gissa om jag är lycklig!

Grattis! =)

Va kul!!
härligt! alltid kul att få se hur dom rör sig lite mer live! =)

Ta det lugnt bara. Det är mycket runt omkring som ska klaffa också. Har din häst så mycket muskler att den orkar hoppa så högt och hur länge har du hoppat 1.10 tex. Vet ju hur mycket Thea här som nyss har börjat tävla i 1.10 jobbar runt omkring hästen för att den överhuvudtaget ska orka hoppa det. Man ska inte hoppa så ofta heller. Mycket muskeluppbyggnad behövs det. Studs, galopp tex på stubbåker osv osv….Ev massage då och då. Även om hästen kan hoppa så är det inte säkert att musklerna och ryggen klarar det.
Ville bara varna dig utifall om du inte tänker på det. 

#4 Klart att jag tänker på det. Är bara kul att se att hon vågade, hoppade endast 1 gång över 1.20. O skulle hon inte orka el vara trött så hoppar hon inte. Hade absolut inga krav på att hon skulle gå över heller.
Men förstår vad du menar, jag tänker faktiskt som dig. Är väldigt noga med att det ska bli rätt. Naturligtvis får hon den vård hon behöver oavsett om hon hoppas el inte.

#6# Vad har det tagit åt dig ninatoy? Varför sitter du och hackar på alla trådar som jag har skrivit i? Har du problem med något?

#7# Va?! Vad har jag mer hackat på? :O

Nu var den här tråden gammal över en månad så vi skiter i den nu va?

Haha ja jag sitter bara här och kolalr runt. :P

*ler* jo, jag märker det. Vi var ju lite oense ett tag där men efter att ha snackat ett tag så är vi ju ense igen. Så vi ska väl inte börja igen hoppas jag? *ler*

Nejdå. :P inte om du inte vill! :D

Det är väl klart att jag inte vill. Det är inte trevligt här när man är osams jämt och ständigt. Det har vi ju inte varit nu på över en månad. *ler*

mohaha, måste vara för att jag har hållit mig borta. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja, säkert Åsa. Du är ju en sådan där som man bara måste bråka med. *ler* hehe

haha, japp så nu blir det livat inne på ridsport igen. så kommer Lisette att ge Åsa varningar. hihi
Audiatur et altera pars

Ha, ha säkert Åsa, säkert. nej nu måste jag sova. natti

Kul att vi har fått tillbaka den roliga Åsa igen.

hehe, ja vänta du bara. Nu börjar jag komma igång igen. *fniss*
Gå och sov med dig nu tant, inte sitta här när klockan är så mycket och med modem och allt. ;-)
Audiatur et altera pars

hur hamnade jag i diskussionen? ;)

haha, du är ju Medarbetare ju;-)
Audiatur et altera pars

men men det är ju linnea o charlotte med.. ;) de kan med ska du se.. *hytter med ett varnande finger* ;)

haha, fast jag är så jäklig så jag tror de bussar dig på mig ;-)
Audiatur et altera pars

#19# Hmmm tant, Åsa!!!!

hehe, japp tant. ;-)
Audiatur et altera pars

Tur för dig att du inte bor i närheten. 

hehe, du är sååå välkommen hit och hälsa på om du vill. hihi
Audiatur et altera pars

Gejsa kom vi inte fram till att du har en dotter i min ålder? ;D

#28: Aha, där ser du, gejsa är en tant. Jag hade rätt. hihi
Audiatur et altera pars

grattis=)
Min c-ponny har hoppat 1,50 löshoppning,med ryttare har han hoppat 1,40 m=)men det var för ett par årsen..=)

#29# ;)

Nu ska ni vara snälla mot stackars mig. Jag börjar känna mig lite mobbad pga min ålder ju. 

#32# Men vet du inte att man vänder och börjar räkna neråt vid 40? ;)

Jasså gör man det. Då är jag bara 33 nu då. hehe

#34# Precis, alltså YNGRE än min mamma. ;P

#35# Ja, just det ja. hihi jag känner mig ju som 20 ung så….varför inte.

#34: Jaha då bidde vi jämngamla. Fast om det vart positivt för dig vet jag inte. jag kallar ju dig tant, medans jag själv brukar bli kallad kärring ;-)
Audiatur et altera pars
Åsa, vilket är värst då? Bli kallad tant eller kärring? ;)

Ja, kärring är nog inte kul. Det är ju mer elakt tycker jag.

#39 Fast kärring är ju ett gammalt ord, som karlarna använde på sina käraste, kär-ing… så det är ju inte illa att bli kallad…:-) eller…

Nej, det är klart. Beror nog på hur man säger och vilket tonfall man har. Säger man tex j…..a kärring så är det ju fult. Men säger gubben hemma, min kärring så är det ju med kärlek i orden. *ler*