kär...(:
finns en ny häst på klubben han är typ inte utbildad eller nått vet inte vaffö dom köppte han igentligen..men ja red honom igår o de gick inte speciellt bra..men redan när ja börja göra iordning honom för lektionen n'är ja gick in o gossa lite me hna innan ja vände honom blev ja dö kär han är så grymmt mysig och charmig..
ska rida honom nästa vecka åxå o nu efter ja pysslat lite med honom så fattar ja varför ja håller på me hästar änn har hafft rätt länge att ja inte tyckt ridning är lika spännande som när ja var liten och har inte tyckt om nån häst så där specciellt utan typ ridit för de varit kul och så… men efter att ha träffat den ponnyn känndes de speciellt han är nog den första på flera år som fått mej att känna så..ja sku kunna tänka mej o stå och gossa med honom i flera timmar(blev värkligen k'är i honom) han tände mitt häst intresse igen känndes de som när ja for hem från stallet..:)
asså den ponnyn sku ja gärna vela ha..sku kunna tänka mej o luffsa runt i skogen å så ..de är synd bara att ja inte får nån häst för mina för'äldrar och att han inte är så utbildad men kommer dom att sälja han om han inte funkar på lektion eller så (efter som han inte är speciellt utbildad så dom kan inte använda honom så mykke då)så kommer ja nog försöka övertala mina föräldrar så gott ja kan:P
vet inte vaffö ja skrev de här men ja är så glad över att han tänt mitt intresse på riktigt igen :D han är så himmla mysig… ska ta lite bilder nångång så får ni se han han är inte världens snyggaste men ack så mysig(han hade typ fastnatt i nått me sin man tro ja dom sa så dom har typ stubba den hela vägen,pannluggen är åxå stubbad o de är ijtne spc snyggt:/ )

Men visst är det härligt när det bara säger klick och man känner att den här hästen känns såååå rätt.
ser fram emot att få se bilderna. Och du vet väl vad de säger, skönheten sitter på insidan. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åh vad mysigt. :) Hade en gång en ponny i 3,5 år på ridskolan, red han varje lektion och var ute och gick med honom varje dag osv. Så fick han problem med benen och skulle avlivas, erbjöd mig att köpa honom för alla pengarna i världen, men fick inte… :(

hästen jag ville ha när ajg var liten står i mitt stall nu. 15 år senare. det är ganska mäktigt. :D

#3: Det lisette är en solskenshistoria som jag älskar. jag brukar tänka på den när jag tycker saker känns jävligt. ;-)
Audiatur et altera pars

*blir lite generad* hoppas den hjälper dig lite! :D

#5: Jadå det gör den. Då får man en hint om att saker kan sluta på de mest underbara sätt.
Audiatur et altera pars