Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 372 ggr
Faxlin
0

Sover ni aldrig???

Börjar fundera på om hästfolk aldrig sover. ;-)
När folk gett upp för länge sedan på andra iFokus sajter, då finns det alltid någon vaken här inne. Sover ni aldrig?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[slo]
0

Haha, jodå… Men inte än på några timmar :) Och eftersom jag och några få till är nattugglor, och resten är morgonmänniskor så är det ju inte så konstigt att det alltid är folk här :D

Faxlin
0

Nej det är väl så. Inne på iller har vi mycket morgonpigga folk också.
Men just nattsuddare verkar det vara fler av här inne. ;-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Nepp, nu bidde det dött här med. Så nu sover nog hästfolket också. Så då ska jag ta mig en iller och titta på tv en stund ;-)

Audiatur et altera pars

[slo]
0

Nja, satte precis på en maskin tvätt… Och så har jag och göra med packning, städning och annat, blir nog här ett par timmar till åtminstone :)

ronja
0

lyckas ju aldrig lägga mig i tid!! Skrikandes blir så arg på mig själv på morgonen, då jag måste upp och jobba och vet att jag sovit alldeles för lite!!

[slo]
0

Jösses, vara uppe såhär sent och ha ett jobb att tänka på… Kan inte vara lätt  :(

1111
0

Jag sover iallafall väldigt lite…

Faxlin
0

Ja det är ju det jag säger. ni sover för lite :-)

Audiatur et altera pars

FummelFia
0

#8 Det ska komma från dig Åsa ;-)

lisette
0

haha jag tänkte när jag såg tråden o vem som skapat den: "och det kom från rätt r*v"

LinneaG
0

jodå, visst sover jag. Men man måste ju hålla kolla på ridsport så att man inte missar något ;)

Faxlin
0

#9 och #10: Japp för jag har sömnstörningar, så jag har en ursäkt till at inte sova. Jag kan ju inte ;-)
Men inte kan väl alla dessa hästmänniskor lida av sömnstörningar. ;-)

Audiatur et altera pars

CBA
0

Jag kör stenhårt på att inte vara uppe senare än 23, helst lägger jag mig 22-22.30. Jag får så svårt att komma upp på morgonen annars och efter en period med för lite sömn så kommer min migrän som ett brev på posten.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

gejsa
0

Jag sover minst 9 timmar per natt oftast.

NinaToy
0

Nu vaknade jag! :D

Faxlin
0

Ohh, vilken sömntuta. Fast det är skönt att få vara det också. Här har jag hunnit med att skriva lite på iFokus och dessutom ringt och sökt fem jobb. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Oj, fem jobb!! Finns det så många jobb i din byhåla? *ler*

FummelFia
0

#15 Jag har hunnit med en sväng till skolan för en matte föreläsning och rastat hunden… Fast de e sant klev ju upp 8 imorse *trött*

CBA
0

#16 Fem jobb Åsa, det var inte illa….här är det knapert med jobb kan jag säga *suckar djupt*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Faxlin
0

#17: Nepp helt uppenbarligen inte, för jag har fortfarande inget jobb. hihi
Men det går ju alltid att söka i alla fall. De kan ju inte säga mer än nej, eller jo de kan ju säga ja också. Fast med tanke på hur många jag ringt så tror jag att jag skulle få en hjärtattack och dö om någon sa ja. hihi

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

gick med upp för en stund sen, men jag jobbade ju till halv elva igår, hemma vid elva, i säng vid ett, så jag har ju också en ursäkt till att sova halva dagen ;) på torsdag däremot ska jag upp tiiidigt för min del, då ska jag mysa med dom nya hästarna :)

[slo]
0

#15 har inte du typ en skola att gå till eller nåt? Oskyldig

Nej nu kan jag inte sitta här längre, har ett flyttlass som väntar. Finns det inte jobb så skapar man sig ;)

Lyrik
0

Sitter på jobbet. Ska förbi Gubbdagiset och köpa en hink med lock (10 litershinkarna).

Sen blir det att hoja till stallet i regnet =(

lisette
0

#22 pucklo det är väl höstlov nu?

Faxlin
0

#24: Pucko på dig själv. hihiDet beror nog på vart i landet man bor. Här har jag då glad ihågen skickat iväg ungarna till skolan i morse. ;-)

Audiatur et altera pars

lisette
0

hmm jag tror den börjar nästa vecka i malmö. men nina kanske har håltimme eller är ledig eller så. :D

SarahPeace
0

ja sover ^^,  Lägger mej mellan halv 11-halv 12 och sedan kliver jag upp (på vardagarna) kvart över 6…,  När jag sover så sover jag riktigt hhaah, är väldigt svårväckt faktiskt ; )

#24 Vadå har du höstlov NU????   vi har det nästa vecka,,,*hmppf*

lisette
0

#27 ojojoj jag hade varit lycklig om jag haft höstlov nu… :D jag jobbar.

NinaToy
0

#22# Jo jag har skola, men jag är sjuk. ;)

[slo]
0

#24 Pucklo på dej själv, dom andra har redan förklarat varför ;)

[slo]
0

Hihi, nu är jag här igen… Ingen annan vaken?

ronja
0

nu ska jag gå och sova.. ska ju upp kl 6.. kommer att vara toktrött! men jag får ju skylla mig själv Räcka ut tungan god natt alla!!

bebbe
0

hej, är bara uppe på en "kisserunda"

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

emsems
0

blir tokig.. varför somnar jag aldrig?? hatar att inte ha jobb.. ma blir ju helt knäpp

Sandra
0

ems - vi kan byta i några veckor om du vill =) Så du får känna på att jobba lite igen. Men jag förstår att det måste va jobbigt att inte ha nåt jobb när man verkligen vill ha nått att göra om dagarna =/

[slo]
0

ems, ja visst blir dygnsrytmen lätt lite konstig :p

NinaToy
0

Har precis vaknat, sitter och äter donuts och ostbullar! :D HAHAHA.

Faxlin
0

#35: Det är rena pinan. Sådana gånger är det inte lätt att höra de som kommer från jobbet och klagar att de är trötta. Nr man själv skulle ge halva armen för att ta deras jobb.

Audiatur et altera pars