Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 262 ggr
Yazmine
0

Back on track ?

Vet inte om det stavas så,men är det nån som har provat deras produkter ? Vill veta om dem är bra både till häst och mäniska.

Luthien89
0

Jag har 1 par back on track till benen och en ryggvärmare. Har själv inte märkt nån skillnad, har det för förebyggande syfte, men jag har kompisar som använder back on track till sina hästar som vatt skadade och sådant och dem säger att det funkar suuper :)

Yazmine
0

Tack jag funderar nämligen att köpa till mina dåliga knän.

Lyrik
0

Har BoT paddar till pållen. Brukar ha dem ibland när han är svullen i kotorna.

Funderar på att köpa till mig själv eftersom jag har reumatism. Men finns det heldräkt?Fundersam

Yazmine
0

Nej jag tror inte det,men jag vet att det finns till handlederna knäna rygen och nacken.

Lyrik
0

Har ont i alla stora leder nu till och från. Ibland bara en led, ibland flera, beroende på väder och temperatur mm.

Yazmine
0

Hittade det här http://www.backontrack.nu/new_sw/index.html hoppas att du kan hitta nåt som passar dig.Det måste ju vara värt att försöka i allafall =)

emsems
0

jag har bara hört att det är svinbra! har kompisar som har paddar och en tjej har på ryggen på hästen

jen
0

jag har inte testat det själv ännu, men min ET rekommenderar BoT ryggvärmare till min häst som har haft ont i ryggen  och som blir spänd och öm vid kyla.