God morgon 19/2
I dag har vi mulet och lätt snöfall. Undrar hur det går med Tezzie.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
God morgon!
Klarblå himmel idag men vet inte hur kallt det är.
Ska iväg och rida snart, mysigt i fint väder. :)

God morgon!
Mulet men inte lika kallt, -6 grader. Idag ska jag iväg med min treårig och träna lite. Det ska bli kul för han har visat sig så arbetsvillig och posetiv.
Hoppas verkligen det går bra för Tezzie och bebis.

God morgon!!
Idag ska jag o mamsen iväg på stan o shoppa lite, sen så ska vi tvätta hennes täcken också!
Det är nu strålande sol o -15 här i Sundsvall.
Håller tummarna för Tezzie och bebis

god morgon! Här är det mulet men det ser ut som att det kan spricka upp.
Äntligen så ska pålle skos, så snart ska jag till stallet och plocka in honom.
håller tummarna för tezzie+bebis
God morgon!
Tenta i morgon så i dag ska jag plugga en allra sista repetitionsgång, gå och köpa lite böcker, sälja lite böcker och ta mig en tur till Apoteket.
Tezzie ligger nog ihoptejpad. ;) Jag sa åt henne att hon fick tejpa för så att ungens huvud inte ville titta ut. :P

#5 kanske är bättre att försöka plugga igen istället för tejp?

#0 det undrar jag med
#5 tror inte det hjälper när h*n väl vill ut! ;)
idag ska jag inom veterinären och fixa hans email, han kan inte komma åt sin mail. sen halv tre kommer elektrikern och ska kolla på lite jobb vi har åt honom.
däremellan ska jag rida tänkte jag.
snö i hässleholm och sjukt kallt!
nyss vaknat, och mår apa.
blir nog inget jobb för mig idag.
#5, vi hoppas hon är ihoptejpad, bebis får vänta lite :)
#6 - Tejpa är roligare! ;)

God morgon!
Har inte planerat dagen än.
Håller tummarna för Tezzie och hoppas bebis vill stanna kvar i den varma sköna magen!
Godmorgon!
Gick nyss upp. Idag ska vi inte göra något, titta på film och slappa i soffan hela dagen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Goddag!
har slutat jobba för dagen och sitter nu här med en katt i knät. Ska försöka göra något ätbart.
Kallt som tusan var det i morse när jag åkte till jobbet -28,6 BRRR!
Vi kunde inte vara ute med barnen idag heller. Jag hade en inskolning idag, en väldigt frammåt 4 åring så det var inga problem.
Nu är det solsken, blå himmel och ca -16 grader. Hoppas det håller i sig så kanske jag kan rida i kväll också. var ute en sväng igår.

Tezzie ligger här i sängen med bebben kvar i magen :)
Besöket har kommit nu så jag återkommer senare med mer update ;)
Kram på er alla!
*** Kärleken övervinner allt ***

#13# Skönt att höra tezzie. Vi håller alla tummarna för dig. 

Gör som Susanne Lanerfeldt Kniiiip
Idag har jag varit ute med hunden och hästen samtidigt:) gick väl sodärr hunden kaza mot hästen men när hästen ville nosa och tröck fram mulen så sprang hunden bakom mig för att skydda henne:P.. dom är så söta:)
Resten av dagen blir det bara att ta det lugnt:)
Lycka till Tezzie! ska du stanna på BB tills att du har klämt ut ungen?

#15# Haha Berit då, det är väl inte så många som vet vem det är längre. 

veterinären - avklarat, dock fick jag inte rätt på det, ska dit igen senare ikväll.
elektriker - avklarat, kommer om två veckor ungefär.
ridningen - avklarat, filmat och fotograferat.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för något. borde hitta någon som vill köra mig till vinslöv så jag kan hämta min bil.

en liten ridbild med,
det är verkligen nyttigt att se sig själv rida. jag har kommit fram till att sadeln gör att jag sitter helt fel. "alla" (jag och två till som ridit i den) som rider i sadeln flyger framåt, av någon konstig anledning. den ligger bra på hästen, men något i sitsen är fel. har funderat på att lämna in den och få den omstoppad i sitsen.
#18 - Film? =)

#20 inte för andra att se. haha aldrig i livet! =)
MSN då ;)

#20 Sätt nu in filmen….jag måste ju se hur du kommer överens med min häst 

#23 ibland funkar det o ibland inte, skickade länken via pm till dig! försökte skicka mail innan, men det gick inte.

#24# Är du redan hemma?