Hopptävling! :)

gå in på photobucket.com o gör ett konto, sedan kan du ladda upp filmen där och länka den..

gå in på photobucket.com o gör ett konto, sedan kan du ladda upp filmen där och länka den..
hur går det? vi vill ju se!

ÖHM, skit i det på slutet…. min mamma glömde stänga av kameran haha…. :P
han verkar tjafsa rätt mycket med huvudet.. ser ut som att han slänger med skallen och du tappar honom lite och han då hoppar av för nära och gör orena språng..har du funderat på martingal?

#6# Nej han hoppar superfint . :) Han är lite het bara men det löser sig, och det med att han kommer för nära , det kan han göra på dessa nivåerna för han går över dessa hinderna, men han är jätteny för mig. :) Förra ägaren hade prövat martingal men då började han tydligen bara studdsa. Det är kombinationen hand och ben som löser problemet, inte hjälptyglar. :P

Grattis, var tävlade du?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#8# Tacktack… På malmö ridklubb. :) Såg Nattis där oxå med Donna. ;)

Haha din mamma va ju rolig, andades ut när du ridit klart, är hon lite nervös när du tävlar?? 
ok, det kanske är därför, du har inte rikigt hittat knapparna än! =) men det kommer! =)

jag tyckte det så fint ut. och högt… hur höga var hinderna?

synd du rev sista hindret bara, men det gjorde väl ignet eftesom du vann.. :D

Så fint ut tycker jag! Såg ut som om hästen hade roligt!
Jag skulle också vilja ha en häst som kan/vill hoppa!
Fin ponny
va det LB?
Grattis! Såg fint ut :) Jag ska tävla på söndag, lägger upp filmer på det också :):).. Tråkiga är att läktaren sitter på kortsidan, så allt blir så långt från :(

Såg fint ut, men som sagt innan, hästen lyssnar inte på förhållningarna och kommer då på tok för nära hindren. Även en häst som tycker det är småhinder måste lyssna.
Men som Du skriver han är ju jätteny för Dig, så Ni kommer nog bli ett jättefint ekipage när ni lärt känna varann.

#10# Ja hon är alltid nervös haha. :P
#12# Det skulla va 1 meter fast det var ju inte särskilt maxat. :P Det var 4 stycken till som rev ett hinder i omhoppningen men jag hade snabbast tid. :P
#14# Ja han tycker det är superskoj, ibland blir han lite för pigg bara. :P Vill din häst inte hoppa? :O
#15# Ja.. på lokal nivå bara. ;P
#16# åh vad roligt hopp eller dressyrtävling? ;D Jag ska tävla på Söndag igen denne gången uppe vid Höganäs/Viken i nordvästra Skåne, någon som bor där? :P
#17# Ja jag vet. :) Sen så red jag ovanligt dåligt där också, han blev klippt dagen innan och var extra studdsig, också var underlaget lite löst på vissa ställen så höll i mer än vad jag skulle. :P
#18 - Hoppning ;)..

Grattis! Det såg jättefint ut! Och en VÄLDIGT söt ponny!

TACKTACK!!! :D