Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 464 ggr
emsems
0

förstörd av er?

haha nu måste jag berätta.. jag har nog suttit här för mycket.

inatt drömde jag att i på forumet skulle alla fara och kika på en tävling. bland annat skulle Eve tävla på lykka och så. alla stammisar på detta forum skulle heja på och så käkade vi en massa godis.

haha tror jag måste börja dra ner på mitt sittande här =) haha

Faxlin
0

mohaha, det är nog det som är beviset på att man börjar bli för beroende;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

emsems
0

ja verkligen… haha

Lyrik
0

Tur att man har bredband på jobbet. Surfar nästan inget hemma nu för tiden =)

LinneaG
0

hehe, det blir ju så! Sen så skulle ju Eve tävla med Lykka också. Kanske var så att du ville följa med och kolla ? :P

emsems
0

haha ja eller så var det för att det var några där och såg tävlingen =)

jen
0

haha! Jag tror också forum  är beroende framkallade.

Jag sitter här alldeles föör mycket Generad

gejsa
0

Ja, jag med. Flera timmar om dagen ju.

Linda
0

ha ha ni e för härliga:)

gejsa
0

Härliga?! Tyck synd om oss i stället Linda. Det blir ju dyrt det här.

Faxlin
0

mohaha, nepp sååå dyrt blir det inte. Ja det vill säga om man har bredband med fast månadskostnad då. ;-)

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

höhö, det måste ju betyda att du gillar oss ems ! ;)

Eve
0

haha, vad gullig du är, Ems.. Du får gärna komma och kolla på oss i verkligheten nästa gång ;).. Men det länns ju bra att jag finns i någons drömmar, haha

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

gejsa
0

Ja Tyfon ett bredbandsbolag har ju lovat oss det. Men vi väntar och väntar. Dom blir ju aldrig klara. Men vi får se om några månader kanske vi också har det.

Faxlin
0

#13: Nej men, vem ska jag då reta då? Hmm, får hitta på något annat att retas med dig om;-)

Audiatur et altera pars

lisette
0

jag tänkte faktiskt på en sak innan.

jag vill säga TACK till er alla för att ni är så underbara och trevliga. jag tycker vi har vansinnigt bra tillsammans här… :D det är alltid en fröjd att läsa här, väldigt sällan som något spårar ut och sällan arga miner.

emsems
0

klart jag gillar er, annars hade jag ju inte varit här ;)

men jag kommer nog aldrig att komma, för jag bor ju en liiiten bit ifrån ;)

NinaToy
0

Hahaha. :P

SarahPeace
0

Jag är ju typ beroende :-O, Skulle knappt klara av att inte sitta här under 4 dagar hahah ..

kanske måste göra en tävling av vilka (det kanske kan gällas på nåra personer som vill prova hur länge dom kan slita sig från här) , Och så får alla andra personer hålla koll på dom som är med i tävlingen att dom ej loggar in lr nått sånt ;  ) ,) ,,

Faxlin
0

haha, ja den tävlingen kan jag då inte vara med på. Ifokusberoendet är för starkt. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ja, detta forum har blivit mycket bättre på senaste tiden. Inte alls så mycket tjafs längre. Flört

[slo]
0

#18 Jag vinner, kommer snart inte ha tid eller ork att sitta vid datorn nåt alls, verkar det som :p

mazze
0

Det har blivit lite av en livsstil, efter en dag borta kommer abstinensen! Med andra ord så måste jag ju tycka om erOskyldig

Eve
0

Min pojkvän påstår ALLTID att jhag är beroende av sidan. Hehe, och jag vill inte bevisa motsatsen :P

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus