God morgon 17/2-09
I dagär jag ledig och ska umgås med mina barn som har sportlov, blir en tur till pulkabacken kanske…sol o 7 minus..
Annars händer inte mkt,pållarna får vila i dag. Ska ev smörja lädret som ska användas på lördag.
Ha en bra dag alla!

God morgon!
Ska strax gå iväg med barenen till fritis och dagis. Tisdagar är min långa arbetsdag. Inte ska jag klaga, jag börjar aldrig före 9.00 och eftersom jag har eget börjar jag med att gå med hundarna
. Det är så skönt att inte behöva stressa och sen kunna gå en runda i skogen med hundarna.

God morgon, vi har en strålande vacker vinterdag, solsken, vindstilla -7 grader, jag har fortfarande ont i ryggen så det blir till att softa i dag oxå.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
morgonmorgon, :)
Idag var det gå upp tidigt, kl halv 6, ut med hästarna och sen sätta sig i bilen men pappsen som fick offra sig att köra till torsås idag, skulle ner till en kompis oså :) så nu ska man vara här i några dagar ;)

god morgon!
en dag som är lite småjobbig, är inte på humör för fem öre. ska hem sen och se om jag kan tömköra lite, var ett tag sedan sist.
morrn morrn!
jag sitter här och funderar på vad jag ska göra…hm..
ska ta en dusch snart, och sen laga mat om en timme kanske….
eh, så tråkigt! sen blir det jobb.
Godmorgon,
idag ska vi inte hitta på något speciellt här. Blir nog bara att slöa framför TVn. Rätt skönt :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Godmorgon godmorgon!
Ska ut med huden nu, sedan stallet :)
Ikväll ska jag på något möte med Modern Horse, ska bli spännande!
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Godmiddag! Nu ska Elin min dotter och jag åka till Hööks i Västerås. Hon behöver en ny hjälm den har blivit så stor nu. Och jag lite annat smått och gott. Synd för i dag är det verkligen fint väder ute. Strålande sol och några minusgrader. Men vi ska ju ut och rida i morgon med grannarna igen så dom får väl vila. 

Godmiddag! Nu ska Elin min dotter och jag åka till Hööks i Västerås. Hon behöver en ny hjälm den har blivit så stor nu. Och jag lite annat smått och gott. Synd för i dag är det verkligen fint väder ute. Strålande sol och några minusgrader. Men vi ska ju ut och rida i morgon med grannarna igen så dom får väl vila. 

godmiddag!
Ska ut och rida i eftermiddag, så härligt när man hinner ut innan det blir mörkt nu
. Sen har jag semester resten av veckan så då blir det stallet för hela slanten kan jag tänka mej.

god middag!
hittade en hund på vägen hem, en söt liten cocker flicka som gick mitt på gatan. har ringt ägarna och väntar på att de ska hämta henne. håller på att fixa stallet just nu, ska rida en stund senare med en granne - hoppas ägarna dykt upp tills dess.

#11 Du hittar alltid då hundar….eller ?

ja det känns som det, ungefär som dig och dina hittedjur.. ;) men här omkring är det ju många som har hundar, så det är kanske inte så konstigt att de kommer lösa ibland.
men de har hämtat henne nu ivf, skönt så slipper jag tänka på det.

#13 Va skönt. Men till skilland från dig så är det aldrig någon ägare på mina hittedjur =0P
Utan det blir nya ägare ist !
Ha en skön ridtur

#14 tur är väl det för mig. ;)

god middag!
Jag är i skolan, har haft två gruppövningar idag som kändes lite smått meningslösa. Egentligen borde jag plugga nu, har tenta på lördag och någon gång måste man ju börja….men den kursen känns inte alls som den har med optikeryrket att göra, man får väl bita ihop ändå…
Väntar på att mor min ska bli klar på jobbet så åker jag med henne hem. så har pappa troligtvis fixat mat så dp blir det till att äta och sen stall med mockning. hoppas att stallägaren hört något från hovis för det börjar krisa sig för nästan alla hästar som skos av den hovslagaren.
God dag!
Idag har jag åkt hem igen, ska snart iväg till skolan på möte.
Sedan hem, middag och plugg!
God eftermiddag
Jag ska snart iväg till stallet. Hoppas på att pållan ska vara bra i fossingen. Igår när hon kom in var hon varm i vänster framkota och lite gallig men haltade inte. Så hon fick sova med BoT-paddar. Hade säkert busat lite för mycket i hagen eller nåt sånt.
Om hon var varm imorse skulle stallägaren lägga liniment och linda innan hon släppte ut. Så jag hoppas att hon känns bra idag.

# 15 Japp, men du hjälpte ju mig med lilla Zimba iaf =0)

tjabba :)
Imorse var de svinkallt här, -34 blää! nu är de -28 =/
Idag har jag bara varit i skolan, inget stall eller nånting annat planerat, tråkigt måste ja säga!
Blev inte pulkabacken utan tog en tur till Andys lekland istället..mkt folk men ungarna hade kul iallafall!
Hälsade på min mamma på jobbet en runda och sen tog vi en tur till turistbyrån brevid o hämtade hem kartor o kataloger om Gotland, blir en tur dit i sommar…hääärligt! Aldrig varit där.

God kväll!
Måste packa snart! Imorgon tar jag tåget till en kompis, till borås. På Torsdag åker vi sedan till göteborg horse show, lika så på fredagen :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se