*Säljes*
Har lite hästprylar till salu som inte passar Yrla och mig - kanske någon annan kan ha glädje av dessa:
Bogskydd: oanvänt av märke "Aerborn", stl. medium/cob. Blått i
förpackning. Bytes gärna mot ett bogskydd, stl L.
Beg. jodphur i läder med snörning. Osäker på storlek men uppskattningsvis 37-38. Kan säkert ta reda på detta.
Allround sadel. Gissar att den är 16,5", okänt märke.
Pm:a mig vid intresse och mer info. Pris kan diskuteras. Fler bilder kan mailas. Sakerna finns i Vänersborg och kan skickas.
Mvh Tessan
Köpes:
Bogskydd stl L.
Bomlös sadel.
Pad till bomlös sadel.

*putt* :)
tessa! jag hade ju en pad till en bomlös sadel till salu. ligger i ett tidigare inlägg under säljes. den är från källquist. grön.
Ems: jag kan inte hitta inlägget, vilket är det?
jg säljer åt en kompis. ring eller maila henne. helenagranholm@hotmail.com eller 070- 231 20 58
det finns i umeå. kan skickas mot fraktavg

putt
Tack ems, så har jag frågor så är det till henne jag ska vända mig, gissar jag..
Inget som är intresserad av ett bogskydd att ha under täcket, det sitter som smäcken på hästen =) Tycker det är rckarns tråkigt att det inte passade på min Yrla men det är ändå lättare att byta bogskydd än häst.. hihi.
Bogskyddet och jodphursen är sålda. Bara sadeln kvar.. =)

#15: haha, lättare att byta bogskydd än häst. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Visst var det ett förnuftigt konstaterande jag gjorde Åsa… ;) Särskilt nöjd känner jag mig förstås nu när jag fått sålt bogskyddet och har hästen kvar! ;D

Jadå Tessan, du är sååå förnuftig så. hihi
Pussa på Yrla och Jullebullen från mig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars