Hur gammal (ej häst)
Japp hur gammal var ni när ni träffade eran respektive?
Trampade i klaveret angående detta i en annan tråd. Så nu vill jag veta hur länge har ni dragits med samma gubbe eller tant där hemma. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag har ingen respektive :p Men jag satsar på runt 25 ;)

jag var 38 och inge 48 och vi har varit gifta i 15½ år
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Åsa tala nu om dig själv oxå
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

haha, ja okej då. Jag har varit tillsammans med min sedan jag var 18 år och han 28. ;-)
Så några år har vi fått ihop. vi är inte gifta. Var ruskigt nära en gång. Allt förberett och så men så ställde jag in det två veckor före giftemålet. Fast det var en helt annan historia. ;-)
Jag lär nog aldrig bli gift. hihi
Audiatur et altera pars
Nu fattas det bara: Hur gammal är du? :p
Jag tror visserligen inte jag skulle klara av att leva med samma person speciellt länge 

#5: Jag är 33 ;-) Ingen hemlighet, står ju på min sida ju. hihi
Nej, jag trodde nog aldrig jag sklle kunna leva så länge med samma person jag heller förrut. Men det går ibland bättre och ibland sämre.
Audiatur et altera pars
Hoppsan, tänkte inte så långt :)

Jag var 15 och min pojke 18 när vi träffades. Nu är jag 20=)
Jag var 16 och min sambo var 18 år och i dag är jag 29 år. =)
Jag var 16 och min pojkvän 19. Idag är jag 17 och han 20, än så länge har vi hållt ihop i 1 år och 3 månader.. Nånstans måste man ju börja :)

jag var 20. men vi blev inte tillsammans förrän vi var 22. varit tillsammans tre år nu och förlovade oss i julas.

Jag var 20 och Kenneth 21år 1975
Ehum ja.. jag var nog 19 och han 22, idag är vi ju 23 resp. 26, Vart tillsammans i ca 4 år, bott ihop i 3 ½ och vart förlovade i snart 3!
jag var 16,han var 19,vi har varit tillsammans i 7 år.idag är jag 23 resp.26.
Jag var 22 han 26 Har nu varit tillsammans nu 6 1/2 år Usch vad tiden går fort.
hm.. 4 år sedan och jag är 22, så 18 då! bott ihop i 3,5 år.

Jag var 14 och killen 17, nu är jag 18 och killen ska fylla 21.

*fniss* Åsa….så farligt klavertramp var det inte ;o)
Vi var båda 16 år och idag är vi 32 och vi har precis firat 16 år tillsammans.
Vi har varit förlovade i 12 år…
Bott ihop i 12 år…(förlovade oss direkt vi flyttade hemmifrån som 20 åringar)
Gifta i snart 1,5 år :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Vi firar nio år i morgon. Blev tillsammans när jag var 18 och han 23.

Jag var 16år han var 22år. idag är vi 35respektive 41år. Vi har varit gifta i 14år och har 3st pojkar på 14,12och 9år! Tycker fortfarande lika mycket om varandra!
jag var 14 år och han var 16 år när vi träffades. (20 år sen)
Vi fick barn och köpte vårat första hus när jag var 20 och han 22. och vi gifte oss för 14½år sedan när jag var 21år 
vi har nu 2 barn och bor i ett annat hus i skogen!

Jag var 18 och han 19 när vi träffades. Gifte oss 1978. 

Oj vi träffades 2001 och 2002 föddes vår princessa:)
Båda hade tröttnat på stureplanslivet och kakade ihop oss sedan dess har vi hunnit med mycket på väldigt väldigt kort tid.
Våra visioner är att leva som vi vill och ta dagen ganska som den kommer och göra det just vi vill även om det inneburit hus på landet med 9 hästar för ett tag osv osv..

Jag var 21år och han 26 år. idag är vi 27 resp 32. Varit tillsammans 6 år, bott ihop i 2 år och varit förlovade sen 7/1. Hej hopp
jag var 17 skulle fylla 18, han hade precis fyllt 23, nu fyller han 26 och jag fyller 21 nästa gång, så snart tre år, vi har bott tillsammans i ett och ett halvt år, fast jag fortfarande är skriven hos mamma ;) och har varit förlovade i ett år ungefär..