Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 391 ggr
lisette
0

rädd för vildsvin

jag tror jag har lösningen… köp dessa

gejsa jag tänkte på gobban.. *fniss*

Maja
0

Haha.. Söta!! :P

LinneaG
0

Min förra foderponny var livrädd för vildsvinen. På sommarbetet hade vi vildsvin i hagarna, det var läskigt! Vågade knappt gå ut ur bilen!

lisette
0

du och gejsa kan ju dela? ;)

NinaToy
0

Så söta!!! ;) Vi var och kollade på en gård påtal om vildsvin, så skulle vi gå lite i skogen innan vi körde hem, så var det ett JÄTTESTAKET och taggtrådar och grejer framför oss, såg ut som ett fängelse. :P Så gick vi förbi det, så kom vi lite längre fram, så var det ett förfallet hus med massa med hästtransporter bredvid, sumpmark, träsk och en massa VILDSVIN I HAGARNA! :O HJÄLP, undra vem som bor där? :P

lisette
0

dom är supersöta. tycker jag med. men fy vad stora dom är. helt sjukt… jag ser gärna dom, men då ska dom vara på tryggt avstånd från min bil.

gejsa
0

Ha, ha lisette vad kul! Men söta var dom.

Det var ju så det blev en hel massa här i skogen. Någon ca 5 km härifrån födde upp vildsvin i skogen. Med staket givetvis. Då kom det vilda svin och bökade upp så dom kom fria. Och dom stack iväg och parade sig och parade sig och parade sig…….Så nu är dom bra många över 100 säkert.

Men peppar, peppar, vi har inte sett dom än och Gobban har inte fått panik heller än. Flört