Jag rekomenderar..
Kanske ska köpa en ny sadel.. Har du en som du är jätte nöjd med skriv vad den heter och gärna en bild också. :) Skriv gärna också vad det finns för för och nack delar med den :D
Det är ju lite svårt att hitta en sadel genom rekommendationer från andra så… Sadeln ska ju passa hästen och olika modeller passar ju olika slags ryggar.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Vilken ras är den tänkt till?
Vad är det för typ av sadel du är ute efter? Jag har en westernsadel som är egendesignad av mig och som är inpassad efter mig och min häst. Min far har gjort den (han är sadelmakare), det är verkligen att rekomendera!!!
Medarbetare på westernridning.ifokus

Jag skulle rekomendera dig till att åka till en sadelutprovare, då vet du att den verkligen passar hästen.
Som #1 skriver är det ju svårt att hitta en sadel som passar DIN häst genom andras rekomendationer. Alla har olika hästar med olika ryggar :)
Ta en titt på www.hastohalsa.se, henne var jag hos och provade sadel. Kan inte annat än rekomendera henne! Supertjej! ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Du kan inte köpa en sadel så bara.. som personen innan sa: åk till en sadelutprovare. Det är viktigt att sadeln sitter rätt, alla sadlar och hästar ser olika ut.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.